Onze dochter is nu 2 weken helemaal zindelijk en we zijn natuurlijk super trots! Ik heb wat onderbroekjes bij de hema vandaan, in de kleinste maat 86/92 maar ze zijn allemaal te groot, ook die van de zeeman en wibra zijn te groot. Ze heeft een lang slank lijfje met erg kleine billetjes. De enige broekjes die goed zitten zijn de luierbroekjes van de zeeman, in maatje 62 Maar doordat daar roezels aan zitten, lijkt dat niks onder een legging of skinny jeans. Iemand enig idee waar ik kleine onderbroekjes kan kopen? Kleiner dan maat 86 en niet gelijk 10 euro per stuk!
Mijn jochie had van de h&m behoorlijke kleine onderbroeken. Misschien dat je die van de hema dan mee kunt nemen om te vergelijken.
één adres petit bateau! Ik zat namelijk met hetzelfde probleem, klein en tenger meisje + de onderbroekjes van de hema zijn véél te groot. Je hebt de onderbroekjes volgens mij vanaf maat 86 als ik mij niet vergis. Moet er wel bij zeggen dat het een kleine maat is.
hier ook 1 met minibilletjes, maar het stretchondergoed van de zeeman zit juist goed. Ik heb wel het probleem van de kleding die nu ineens van dr kont afzakt.
Ik heb dan ene jochie, maar ook met een smalle taille en kleine billetjes. De meeste boxersshortjes of onderbroekjes zitten bij de taille veel te wijd! Bij H&M heb ik wel onderbroekjes zonder pijpjes maat 86 en die zitten nog redelijk aansluitend!
Bij de action hebben ze ook kleine onderbroekjes. Mijn zoon heeft daar 1 van de eerste boxershortjes vandaan en heeft ook een smal en klein kontje.
H&M zou je eens kunnen proberen daar gaat het ook vanaf 86. En zoals stephanie zegt petit beteau, wel prijzig maar is het zeker waard! Ik heb rompertjes ervan en die zijn al door 4 baby's gedragen. Ik heb trouwens de simpele roze onderbroekje van de zeeman voor Nana, die vallen 92 ook vrij klein uit heb je die al geprobeerd?
misschien raar, maar babyzwembroekjes zijn ook klein en blijven goed zitten. Effe kijken bij uiterkoop?
Toen mijn dochter zindelijk was zat ze ook pas in maat 80/86 en qua breedte zelfs nog 74. Maar de onderbroekjes van de zeeman paste wel. C&A heeft ook hele kleintjes in maat 92, vallen nog kleiner dan de zeeman en zijn ook niet duur 3 voor 5 euro.
De stretch onderbroekjes van de Zeeman vallen bij mijn dochter wel goed. Ook kleine billen! Hihi. Hema, HM ed veel te groot!
Petit Bateau heeft geen onderbroekjes kleiner dan maat 86. Zeeman zakt van haar billen af..zowel de stretch als die roze. Action kan ik nog eens proberen en c&a ook. H&M ben ik bang dat het ook te groot is...vind de kleding van h&m meestal ook ruim vallen.
Babyausstattung und Babyartikel vom Spezialversender- babywalz --> vanaf maat 62/68 hebben ze gewoon ondergoed! Bij babymode, unterwäsche en dan hemdchen und slips. Echt handig!
Hier ook zeeman boxershorts (een jongen) en na een paar keer in de droger zitten ze goed. Ook mijn zoontje is niet groot en breed maar dit is de beste optie.
Ik heb een paar hema onderbroekjes in de droger gestopt op een heet programma en die zitten nu wel beter Valt petit bateau zo klein dat het als een maatje 74 zou vallen? Maar ik vind de prijs daarvan ook wel weer absurt...hier in de buurt verkopen ze nergens petit bateau. Dus dan zou ik het speciaal via een webwinkel moeten kopen en komen er ook nog 4,95 verzendkosten bij voor iets waarvan ik niet eens weet of het past. Ik wil het daarom eigenlijk niet via een webwinkel kopen. Denk dat ik...als ik er nog puf voor heb...ook maar eens bij de zara ga kijken.
Ja ik had het gezien...alleen bestel ik het liever niet online...omdat ik geen idee welke maat goed is.
Je kan ook bij zeeman van die goedkope eigen merk onderbroekjes meenemen, die krimpen toch heel erg. iig hier wel. Vooral de hemdjes, OMG na 1x wassen, wordt ie helemaal klein.
Ik heb werkelijk geen idee hoor, maar ik wil wel even kwijt dat ik het maar raar vind, dat er pas vanaf 92 onderbroekjes te krijgen is! Waarom niet in maatje 68-74-80-86?