Mijn dochter heeft al een week of 2 dit plekje op haar voet. Het wordt niet groter of kleiner. Het is dus een soort verhoogd rondje met een deukje in het midden. Ze zegt dat het jeukt, maar krabt er niet aan. Wie herkent het?
@Cobon Stilzitten voor foto’s is ook heel erg moeilijk vandaag blijkbaar Hier nog een paar, misschien makkelijker te beoordelen zo? Ringworm had ik online ook al gevonden, maar ik dacht dat het dan snel groter zou worden? Of kan dit heel langzaam gaan?
Ja het lijkt mij echt ringworm, dat wordt volgens mij ook langzaam groter, niet snel. Maar ik ben geen dokter! Misschien kun je deze foto's naar de huisarts sturen?
Haak nu pas in. Ben wel benieuwd of jullie nog naar de HA zijn geweest en wat zijn/haar conclusie was?
Deze avond bij de huisarts geweest. Het is zeker geen schimmeltje of iets op de huid. HA dacht eerder aan een soort drukplek (van haar schoen misschien) of cyste onder de huid. We hebben een verwijsbrief mee voor een echo te laten maken om een beter zicht te krijgen.
Ik ben echt benieuwd wat het is, ringworm ziet er echt anders uit. Het lijkt net of er een "muntje" onder de huid zit.