2,5 jaar en nog niet alle tanden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alita, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Onze dochter wordt in september 3 jaar en moet nog altijd de laatste kiezen doorkrijgen. Ze was met haar eerste tandje ook erg laat...1 jaar...

Maar vroeg me af wanneer ze door moeten zijn en of er nog meer kindjes zijn die zo laat waren?

2. fafje

fafje Niet meer actief

ikzelf kreeg pas tanden na 1jaar!...geloof dat ik ook pas rond 3 klaar was...mss wel ietsje later

3. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Mijn dochter kreeg haar eerste tandje met 15 maanden, dus ver na 1 jaar.
    Ze kreeg er toen 6 in 6 weken tijd. Nu ze bijna 21 maanden is, heeft ze nog steeds alleen maar die 6 tanden.
    Ben benieuwd hoeveel ze er heeft als ze straks in de zomer 2 wordt......

4. frsgirl

frsgirl Lid

28 jan 2008
    17
    0
    0
    verkoopster
    Alphen west maas en waal
    Ben toevallig van de week met mijn dochter van 2,5 jaar naar de tandarts geweest. Romy moet ook nog 4 kiezen krijgen maar die komen meestal rond deze tijd (2,5-3 jaar) zei de tandarts.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Dani is nu 16 maanden, 6 tanden.. kreeg zijn eerste tandje ook pas toen hij 1 jaar was.
    Ben erg benieuwd wanneer de rest gaat komen.. er is nog niks in aantocht zo te zien :(

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Een paar maanden terug waren hier de kiezen ook nog niet door... Met 8 a 9 maanden heeft ze haar 1e tandjes gekregen.

7. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Heel toevallig had ik het er over met mijn nichtje, haar dochtertje is anderhalf en heeft nog maar 4 tandjes. Mijn dochtertje heeft in haar zevende maand 4 tandjes gekregen. Nu heeft ze het na gevraagd aan de tandarts, die vertelde dat het met het melkgebit niet zo veel uit maakt. Je moet je pas zorgen maken als de 'grote mensen tanden' niet komen.

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa (volgende week 3) moet dr laatste kiezen ook nog krijgen hoor.
    1e tandje ook pas met 1e verjaardag.

9. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hier komen de tandjes en kiezen altijd met meerdere tegelijk. Ik geloof dat je gemiddeld rond de derde verjaardag 'klaar' bent.....

Deel Deze Pagina