welk fietsstoeltje (voor)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tupp, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.933
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    We zijn nog niet zo ver hoor. Maar we waren laatst toch bij de fietsenmaker en toen hebben we al even naar fietsstoeltjes gekeken. In mei doen we weer een servicebeurt en dan wil ik gelijk een fietsstoeltje aanschaffen. (Eén stoeltje en dan aan beide fietsen een houder.)

Nu zagen we naast de vertrouwde bobike ook een ander (nieuw?) merk. De yepp-stoel zag er wel heel mooi en comfortabel uit. Ik ben benieuwd welke stoel jullie hebben en wat de ervaringen er mee zijn. Denk aan comfort voor het kindje, kwaliteit / stevigheid, makkelijk bevestigen en verwisselen van de ene fiets naar de andere etc.

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Zeer tevreden over de Yepp,... mijn dochter , nu 1,5 jaar, zit er nog steeds comfortabel in.

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    laatst ook een topic over geweest:

http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/262450-welk-fietszitje.html

ik heb sinds gisteren de yepp mini, vandaag 1e keer gefietst, hij zit er heel keurig in, mooi goed ingesnoerd met het 5punts gordeltje, goede stevige voetensteunen. makkelijk installeren (zelf gedaan!! vent heeft alleen de boel nog even extra aangedraaid). opstappen is nog best te doen (geen moederfiets of stuur). heel tevreden.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik vind de Bobike erg mooi en praktisch. Ik vind die Yepp dan juist weer lelijk :) Ik heb een wit stoeltje met een leuk printje er op, bandjes zijn allemaal goed en handig, voeten steuntjes ook. Super!

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik heb de bobike mini(brown retro) ben er erg tevreden over.
    Heb toen wel de Yepp zien staan maar weet niet meer waarom die niet gekozen.
    Succes met je keuze!

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.933
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @DJ MoMo; Dank je wel, daar had ik inderdaad eerst even naar moeten kijken.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook de yepp, bevalt prima.

Deel Deze Pagina