Ik ben door cb doorgestuurd na de laatste afspraak, 3 jaar en 9 maanden. Ze was toen 92 cm en 13 kilo. Bij de kinderarts hebben ze bloed geprikt, echt op heel veel dingen. Sommige uitslagen duurden ook echt wat langer. En regelmatig een handfoto gemaakt. Toen na al die jaren bleek dat ze wel groeide, maar op haar eigen lijntje, was het goed. Ze is nu nog steeds klein, wordt begin maart 11 en is denk ik 1.34 en 26 kg. Wij zijn trouwens wel wat langer 1.68 en 1.84
C was 94cm en 15kg N was 95cm en 17kg L is nu 87cm en 12,4kg (2j 2m) Zij was met de geboorte ook een stuk kleiner en lichter dan de andere 2.
Hadden ze ook gekeken of ze genoeg groeihormonen aanmaakt want dat kan de reden zijn dat ze niet goed groeien.
Jazeker, eerste afspraak is daar bloed voor geprikt. Ze hebben het ook een tijdje aangekeken, want soms maken kinderen wel wat groeihormonen aan, maar pieken de hormonen niet genoeg. Dit onderzoek heeft mijn dochter niet gehad omdat dit een vervelend onderzoek is, en ze groeide wel gewoon.
Hier een jongen van nog geen 2,5. Is 100cm en weegt 18kg. Schoenmaat 27. denk dat groot en klein zijn beide voordelen en nadelen heeft. Mijn zoon is motorisch sterk, met klimmen en klauteren is lang zijn toch een voordeel. Aan de andere kant wordt hij altijd ouder geschat en daardoor overschat. Daarnaast blijf je kleding kopen en is het bijna tijd voor een nieuw autostoeltje haha
Met 2,5 waren ze: Oudste 98cm en 13.9kg Jongste 93cm en 12.1kg Nu (7 en 5,5 jaar) zitten ze (naar verhouding qua leeftijd) op dezelfde lijnen en is het verschil tussen ze een stuk kleiner. Beide zitten ze nu qua lengte op de +1 en gewicht op -2. Dunne sprieten dus. Haha.
Dochter was met 2.5 jaar 10.8 kilo en 87cm Nu met bijna 3 jaar is ze 11,7 kilo en 90 cm Zoon groeide niet zo heel goed, altijd op/onder de lijn. Ruim 1 jaar geleden ineens een groeispurt en is nu met 12 jaar 1.60 cm en net boven het gemiddelde.