Het duurt nog even, maar als Finn jarig is wllen we hem graag een loopfiets geven. Finn is vrij groot en stevig dus moet een sterke fiets zijn. Ook mag hij best een beetje lastig zijn...hij mag er zeg maar best iets voor moeten doen om het te snappen.. Wie heefte er ervaringen met een (leuke) loopfiets...of welke moeten we niet nemen?
Mijn zoontje krijgt voor zijn verjaardag een driewieler. van Marquant . Dat is een Classic driewieler van metaal. Die hadden we toen vroeger ook op het schoolplein.
Wij hebben voor mijn zoontje een loopfiets van Puky gekocht en hij vind hem fantastisch. Eerste 4 maanden durfde hij nog niet echt, mee vasthouden en proberen, maar is natuurlijk allemaal nog een beetje eng. Totdat hij het ineens doorhad en nu vindt hij het echt geweldig!!
wij hebben net de pucky aangeschaft. Ze is zelf 85 cm en de fiets ook. Maar hij is net nog te hoog en te wiebelig. Maar ze is al dol op fietsen als ze die ziet staan dus ik dnek dat t wel goed komt hier.
Gefeliciteerd Sweetlake! Ik zit ook te denken aan een loopfiets. Vind dat trouwens wel heel wat anders dan een driewieler.
Onze jongste is in januari 2 geworden en toen heeft hij van ons de Puky loopfiets gekregen. Wat een geweldig ding! Het duurde een week of 2 voor hij door had hoe het moest, maar nu gaat hij als een speer!
hier een houten van e&l cycles. in hoogte verstelbaar en fynn loopt er nu al een maand of 3 goed mee.
geen idee wat voor merk we hebben, komt bij bart smit vandaan, daar hadden ze kleine loop fietsjes , de zadel staat op zijn laagst en ze kan er nog niet erg op.
voor onze zoon hebben we de 2 jaar 85 cm, maar die is ook erg klein....nu nog ca. 84 cm en is inmiddels 2,8 jaar! maar als je zoontje wat groter is zou ik mogelijk gaan voor de 12 inch met luchtbanden van puky. Ligt dus een beetje aan de lengte van je kindje.
Wij hebben net de "firstbike" besteld met verlagingsset zodat het ook al vanaf 2 jaar is. Ze krijgt hem volgende maand, ben benieuwd!
Ik zou damn gaan voor de grotere versie van 90 cm, maar dochter heeft de kleinste maat en is nu 90/91 cm (kledingmt 92) en wordt een beetje te groot voor deze. Dat hij er nog niet meteen op kan is niet erg, mijn dochter kreeg hem met 2j2mnd en was toen 82 cm en kon er ook net niet/net wel op. Maar 2 mnd later reed ze er zo op weg. Ze heet er heel veel plezier mee gehad en pakt hem nu nog steeds graag.
Hebben ze deze loopfietsjes ook in grotere formaten? Mijn zoontje is 1m17 en die zie ik niet echt op zo'n kleine maat loopfietsje zitten en mee lopen,vooral niet met die lange benen. Een loopfietsje is wel heel goed voor de evenwicht ontwikkeling. Hij word ook al te groot voor zijn 16 inch fiets,maar kan niet zonder zijwieltjes fietsen dus durf dat nog niet aan om een grotere fiets te kopen.
Hier dus met de 85 cm de 85 cm fiets. Ik zag dat t zadel ook wel vestelbaar is zo'n 5 cm. Dus ik denk dat we hier zeker nog op vooruit kunnen.
wij hebben de wheely runner Google Afbeeldingen resultaat voor http://nannu.com/toyimages/produkten/groot/fgw9208coencowheelyrunner00012.jpg maar ze is er nog steeds bang voor..