2.5 jr, 6 dagen diarree, goed in orde verder.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Marieke1978, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

De titel zegt het al; mijn zoontje van 2.5 heeft nu 6 dagen diarree. Eet goed, drinkt goed, speelt lekker, geen koorts, kortom; voelt zich verder goed. Eens of 2x per dag heeft ie een waterdunnen luier, van voor naar achter onder.

Dit is de eerste keer dat ie IETS heeft en natuurlijk maakt mama zich dan zorgen, haha...

Mag dit zolang duren ( als hij zich verder goed voelt)? Herkent iemand dit?

Hij krijgt sinds gister wat meer banaan, rijstewater, Roosvice STOP....

Tips zijn welkom!

Dank je!

Groetjes Marieke

2. Dana

Dana Niet meer actief

Ja 6 dagen waterdunne diarree is wel een reden om even langs de huisarts te gaan ook al voelt ie zich verder goed, bij die kleintjes kan dat ook misleidend zijn. Hij kan ook een ontsteking hebben in zijn darmen ergens waardoor hij aan de diarree blijft namelijk.

Beterschap voor hem!

3. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Als hij verder goed drinkt en vrolijk is gewoon goed in de gaten houden. Er heerst zoveel op het moment, HA kan denk ik niet veel doen. Als het er 2 zijn lijkt me dat nog wel kunnen. Hier trouwens zoontje ook gehad, heeft een goede week geduurd.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij zijn vrijdag met onze jongste naar de HAP geweest en zij zeiden dat met een buikgriepje 10 dagen ook nog niet vreemd is, zolang ze maar niet suf en lusteloos worden en ook gewoon blijven plassen.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn heeft dit ook gehad, en toen werd er door het cb gezegd, waar ik toevallig heen moest, dat het peuterdiarree was. Ik heb toen even zitten zoeken op google. Ik denk idd dat dat het was.

Helemaal omdat hij zich wel goed voelde en gewoon at enzo.

Deel Deze Pagina