Geschrokken van de autowasstraat

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Arja, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Gisteren ben ik met mijn dochter naar de nieuwe wasstraat geweest. Deze heeft verschillende kleuren schuim, heel veel borstels en lappen. Afijn, je zit wel 10 minuten in zo'n programma. Ik nam mijn dochter van bijna 3 mee. Dacht dat ze het wel spannend zou vinden. Het kleurenschuim (K3 schuim) en het water vond ze heel leuk maar toen de borstels kwamen (veel herri en donker) werd ze bang en ging ze huilen. We konden er natuurlijk niet uit, dus heb maar gedaan of er niets aan de hand was en geprobeerd haar aan het lachen te krijgen. Toen we eruit waren was er niks meer aan de hand en wilde ze nog een keer :(

Afgelopen nacht is ze ieder uur wakker geweest zonder reden. Normaal slaapt ze altijd als een roosje dus ik vermoed dat de wasstraat te spannend was. Achteraf dacht ik was ik maar niet gegaan.
    Ze is er toch nog te klein voor. Heb geen vraag of zo, maar wilde het even delen. Ik denk al gauw dat ze iets wel aan kan, maar dan blijkt vaak dat ze toch nog te klein is. Mijn auto was wel superschoon trouwens :D

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

paar weken terug mn zoon ook meegenomen de wasstraat in en hij huilde nog net niet. Ook gedaan alsof er niets aan de hand was en soms kon er een klein lachje van af.

Gelukkig wel goed geslapen 's nachts!

Als baby was hij ook wel eens meegeweest en toen vond ie het helemaal niet eng, maar nu hij ouder is, is zijn besef van dingen ook anders. Hij was echt bang dat hij helemaal nat zou worden en hield zn handen voor zn gezicht toen het water op de ramen kwam.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Herkenbaar, m'n dochter vond de wasstraat voorheen ook doodeng, terwijl ze er de volgende keer gerust weer om vroeg. Na een tijdje dacht ik dat ze t toch wel leuk zou vinden maar nee hoor, weer een drama, ik voelde me dus best wel ff dom hihi.

Nu vind ze t intussen wel geweldig en kijkt d'r ogen uit. Zegt ook gerust 'mama ik vind dat t weer tijd is om naar de wasstraat te gaan hoor' :)

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Onze dochter vindt de wasstraat ook helemaal niks. Als we nu ergens gaan tanken vraagt ze ook tig keer of we alsjeblieft de auto niet wassen...
    (Gelukkig nooit van wakker gelegen)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn oudste vindt 'm nog steeds doodeng.
    Op een afstandje kijkt hij er naar, en dat is goed genoeg haha.

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hihi ik kan het me wel voorstellen:D

ik durf der zelf ook niet in!! :D

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

herkenbaar:D;)

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ons zoontje bijna 3 jaar vond het ook eng de 1e keer. Niet zo eng dat hij moest huilen of slecht ging slapen ervan. Nu vindt hij het geweldig!!

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

mijn oudste heeft het altijd geweldig gevonden! (vraag elke keer als we langs de wasstraat komen of we er doorheen gaan)
    mijn jongste vind het helemaal niks! die heeft erg gehuild en vond het echt te eng!
    per kindje dus heel verschillend.

Deel Deze Pagina