Pff begin toch wel te denken dat ze gewoon ineens niet meer door heeft dat ze moet plassen. Gister tijdens het spelen ineens en zojuist zaten we samen op de bank en schrok ze dat er een donkere vlek op de bank kwam, toen had ze pas door dat ze aan het plassen was... Toch doorzetten zonder luier? Ze wilde net ook wel gelijk naar de wc maar daar kwam niets meer. Ik ben er nu wel uit dus dat het geen opzet is (ze doet het overigens ook niet meer uit kwaadheid of met een boevenblik) maar ze heeft het gewoon zelf niet door.
kan een tijdelijke terug val zijn. kijk wat jij aankan.. als je te gefrustreerd wordt luier aantrekken. maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je een paar mnd zindelijk af ben en opnieuw moet beginnen (kan snel gepiept zijn dan hoor) of je probeert nu te kijken hoe ver je komt. volg je gevoel.
Het gaat al stukken beter. We denken dat ze door t missen van de middagslaap te moe was om het te voelen en dat blijkt maar weer. Sinds gister toch maar weer de middagslaap en ze heeft sindsdien niet meer in haar broek geplast!!!! Wel in bed, maar denk dat ze te diep slaapt door de vermoeidheid. Twijfel wel/geen luier, maar denk dat ik t nog ff doorzet zonder luier in bed. Als het over een paar dagen niet beter gaat kan ik altijd nog een luier aan doen. Ze houd het de hele nacht vol maar tegen de ochtend (5 of 6 uur) plast ze in bed.
Ze is nog best jong om dag en nacht droog te zijn. Is het niet een idee om nog even een luier aan te doen als ze gaat slapen?
Mwa, ze is die 2,5 maand gewoon snachts droog geweest zonder ongelukjes, ze kan het dus wel dus wil niet gelijk naar luiers gaan grijpen. We hebben haar van de week 2 nachten een luier aan gehad en dan vraagt ze overdag ook telkens om een luier. Nu is ze t weer vergeten en vraagt ze er helemaal niet meer om.
hier was de truuk ook helemaal van de luiers afblijven. meneer wilde m ook niet uit als hij er 1 had gehad snachts. was wel lekker makkelijk. ben superblij dat ik van die luiers af ben. hij had laatst alleen een dag of 3 dat hij een paar ongelukjes had voor t eerst in 4mnd. maar dat is helemaal over gelukkig
Ja dat voelt voor ons ook t beste. Vanmiddag was ze met slapen droog! En ze was zelf helemaal trots. Hoorde haar door de babyfoon roepen, mamaaaa bedje droog! Zo schattig.. Jammer genoeg eind van de dag wel in dr broek geplast, maar ze was weer erg moe, dus denk dat ze dan toch moeite heeft met aanvoelen dat ze moet plassen. Maar gewoon weer zonder luier naar bed gebracht, zeiltje eronder en we zien wel. Voor t slapen gaan grote plas gedaan, afgesproken dat ze roept als ze moet plassen... Denk dat het binnenkort wel weer als vanouds is eigenlijk. Overdag gaat het nu stukken beter, maar ze is nog erg vermoeid, dus denk dat als dat wat minder is het in de nacht ook beter gaat.
Yes.. vannacht 2 x eruit geweest omdat ze riep dat ze moest plassen. Bedje droog dus! Ben helemaal trots weer.. gelukkig maar.