hoi allemaal, ik moet dit verhaal alleen even kwijt.... gisteren vierden mijn man en ik onze verjaardag, heel erg gezellig!!! rond half 1 's nachts waren we met zijn zessen over en het was de bedoeling dat we naar een hele leuke flower power party gingen in een uitgaansgelegenheid... nou helemaal opgetut en gezellig als het was gingen we weg... we stapten de lift in en gingen omhoog in plaats van naar beneden, wat we eigenlijk al raar vonden.. nou ja na 1,5 meter stopte de lift ermee!!! zaten we dan met zijn zessen, had er 1 nog claustrofobie dus die werd helemaal panisch echt heel zielig!!! dus wij denken nou dan maar op de alarmbel drukken, zit er dus gewoon helemaal niks in de lift om ook maar iemand te waarschuwen!!!! het enige wat de lift deed was een soort zoemer uitslaan... gelukkig hadden we onze mobiel bij ons en ken ik de buurjongen die op vijf hoog woont, maarja het is wel al s nachts.. nou de buurjongen was op zijn werk maar was net klaar met werken dus hij kwam er aan... om een lang verhaal kort te maken hebben we tot 4 uur s' nacht vastgezeten dus 2,5 uur lang (het was van wintertijd naar zomertijd) terwijl toen het bleek wanneer de monteur was gearriveerd dat er gewoon met een sleuteltje de deur kon worden opengedaan!!! waarom hangen ze niet gewoon zo'n sleuteltje in de lift of iets dergelijks???? of plaatsen ze gewoon een intercom voor de alarmbel in de lift??? nou mijn record liftzitten heb ik ook weer verbroken.... nou dit was mijn verhaal groetjes babs
Poeeeh wat vervelend. Gelukkig kende je die jongen die daar woonde. Maar over die verjaardag wordt wel nog een heeeele tijd gepraat.
Daarom hou ik niet zo van de lift. Nou maar hopen dat ze de lift 'vernieuwen', zodat dit niet nog een keer gebeurd.
ooh wat erg, dat lijkt mij ook helemaal niks, opgesloten te zitten in de lift, verschrikkelijk zeg. En ook nog ze lang!! brrrr moet er echt niet aan denken
Jeetje wat erg! jammer van de party ook zeg.. En inderdaad , waarom hangen ze niet gewoon iets op zodat je er zelf uit kunt..
oepsie heftig weg leuke avond niks voor mij hoor ik gil heel het blok bij elkaar heb ook fobie van liften nl ook een keer vast gezeten maar dan in italie en red je je erdan maar uit zonder de taal te kunnen gelukkig verstaan ze HELPPPPPPPPPPPP overal maar daar hield het mee op als ik lift kan ontlopen doe ik het
wat een verhaal zeg babs. dat kom je nog vaak tegen denk ik met de verjardagsverhalen en zo. trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik was helemaal uit mijn plaat gegaan, ik weet het zeker. Als een lift al een beetje hapert slaat de paniek al toe, laat staan 2,5 uur vastzitten..... Dan hadden ze me knock out moeten slaan, zeker weten. Angelina
ben van de schrik bekomen gelukkig... ga nu gewoon weer met de lift!! al vraag ik me eigenlijk elke keer als ik in die lift stap af of het nog een keer zal gebeuren... groetjes babs