Voeten/slaapzak kinderwagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fiorella, 21 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiorella

Fiorella Lid

2 okt 2013
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje is nu 1 jaar oud. Ik heb vorig jaar een Joolz kinderwagen gekocht en nu het weer wat kouder wordt, wordt het echt tijd om iets van een voeten/slaapzak voor in de wandelwagen. Ik loop nu nog te knoeien met een dekentje en dat wil ze telkens van zich af trappen, schiet dus niet echt op.

Ik vroeg me voornamelijk af of mijn dochter dan nog een jasje aan moet?Of een vestje/zomerjas? Een winterjas wordt wel erg warm, dubbelop. Hoe doen jullie dat? Of alleen gewone kleertjes? En de handjes dan? In de slaapzak? Of eruit en wantjes (bij flinke kou)? Een sjaaltje voor het nekje?
    En als ze eventjes eruit wil lopen, zal ze haar winterjasje weer aanmoeten?

Hoe doen jullie dat?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Met winterjas in de voetenzak. Als het niet heel koud is niet helemaal dichtritsen. Als het heel koud is wel en handschoenen aan.

3. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Precies!

En anders een wat dunner jasje voor nu ipv een hele dikke.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Voor nu zou ik nog niet voor een voetenzak én winterjas gaan maar hier een warmbloedig zoontje, ook maar één keer de voetenzak gebruikt...toen het sneeuwde maar hij vond het vreselijk.

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Ik heb hem hier in voetenzak met een zomerjas of vestje. Zoontje loopt nog niet, dus hij blijft er sowieso inzitten tijdens een wandelimg.
    Als hij zou geen lopen, zou ik wel een winterjas aan doen en dan idd de voetenzak niet helemaal dicht.

6. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Hier ligt zoontje met winterjasje in de voetenzak. Vanmiddag scheen het zonnetje lekker dus dan gaat de zak niet helemaal dicht. Vanavond nog even gewandeld en dan gaat hij wel dicht en had hij (dunne) handschoentjes aan. Hier dan ook wel een koukleumpje, heeft hij van zijn moeder haha.
    Zoontje loopt al, dus hij gaat hier in de wagen als hij moe is van het wandelen. Als de temperatuur nog iets hoger is, of als hij ook nog een vestje aanheeft, dan heeft hij een borgvest aan.

7. MamR

MamR Actief lid

10 sep 2014
    207
    0
    16
    Adm. Medewerker Mondriaan
    Naaldwijk
    Joolz zelf heeft een voetenzak, wel prijzig maar die kan je terug slaan en open en dicht ritsen, heel lekker warm! Ik zou er als het heel koud is wel een winterjas aan doen.

Zo ligt hij zacht en heeft het niet heel warm
    DSC_7475.jpg

Zo ligt hij lekker warm
    IMG_20141121_231234.jpg

En dan kan je hem ok
    Ok nog terug slaan maar daar heb ik geen foto c
    van.

8. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hier ook joolz en joolz voetenzak. Echt een superding. Hier gewoon winterjas en voetenzak hoor. Zelfs maillot heeft ze aan. Mijn dochter is echt koudbloedig. Heeft snel koude handen en voeten.

Deel Deze Pagina