Zijn hier mensen die herbalife gebruiken en wat zijn jullie ervaringen, niet doen, wel doen, ik gebruik het nu voor mijn gezondheid ik heb ME en voel me een stuk fitter MET herbalife volgens mij moet het geen kwaad kunnen maar vraag het toch effe na...
ik vond dit op google misschien heb je er wat aan: Zwanger zijn & Herbalife Alle producten, behalve de NRG en de Thermojetics gele tabletten, mogen tijdens de zwangerschap gebruikt worden, als aanvulling op de voeding maar niet om af te vallen. Neem 2 shakes per dag, twee normale maaltijden en de gewenste tabletten. Formule 3 is een heel goed product voor zwangere vrouwen omdat het de vochthuishouding reguleert. Aloë Vera kan heel goed toegepast worden bij misselijkheid. Het is niet nodig om voor twee te eten, 15% meer calorieën is voldoende tijdens de zwangerschap. Als je Herbalife eet, is het niet nodig om nog apart foliumzuur te nemen, dit zit voldoende in de Formule 1 en vitaminen/mineralen.
hardstikke bedankt zeg, ik heb die gele tabletten inderdaad ook dus die moet ik laten staan wat de NRG's zijn moet ik even uitzoeken haha, in elk geval keibedankt!