zit ff te rekenen. 19 jan. posi test. Stel dat het 4 dagen voor nod was (wat heel vaak gebeurd), dan had je op 23 jan je NOD en was je toen 4 weken! Dan zou dat betekenen dat je nu vandaag 10 weken had moeten zijn! Maar ... ik ben bang dat die test op 19 januari heeft gereageerd op je eisprong!! En dat de test van 9 februari meer in de buurt van je NOD heeft gezeten! Stel dat 9 februari je nod was, dan zou je vandaag bijna 8 weken moeten zijn en dat komt dus wel overeen met wat je op de echo hebt gezien Je hebt dan een lange cyclus gehad en dat is heel normaal als je net pas gestopt bent met de pil (zie maar 3 cyclusrondes staan in je onderschrift)
bedankt voor alle lieve reacties doet me wel goed. heb net in eens een plas bloed verloren. mijn moeder was op de koffie ik ging boven iets pakken en mee dat ik opsta voel ik een soort van ballon knappen ik snel naar de wc veel bloed en 2 grotere stolsels ( niet doorzichtig). hierna heb ik de vk weer gebeld. het is nu weer een gewon bloeding net als menstruatie. Morge vroeg moet ik terug bellen naar de vk of als ik me niet goed voel eerder. ook voor een echo.