Wat ben ik DOM!! Toch maar een inwendige echo om 14:00

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by BabyAngel, Mar 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Jaaaaa ik ben DOM!!

Vanmorgen moest ik bij de vk zijn (9:00) en kreeg in een echo omdat ze vorige keer niet veel konden zien.. (2wk geleden)
    Ik slaap al 2weken slecht en droom alleen nog maar over echo's:(

Vanmorgen extra opgestaan om 7:00 en ik dacht:
    "als ik nu toch even snel ga plassen en daarna heeeeel veel drink is mijn blaas toch weer vol"

Ik stond namelijk op springen omdat ik gisteren avond voor het naar bed gaan niet hoefde te plassen..

Nou kwamen we dus aan op de echo en mocht ik meteen op bed gaan liggen.
    mijn blaas was dus helaas helemaal niet vol!!!!!!!
    Dus wéér niks te zien op het beeld, bah ik werd er echt ziek van!:$:x

Nu mag ik zometeen om 14:00 naar het ziekenhuis om een inwendige echo te doen..we weten namelijk niet hoever ik precies ben!
    Volgens mijn berekening 8weken maar mijn vk dacht vorige x al dat ik ietsjes minder ver was...
    Ik ben zó zenuwachtig..

wie van jullie heeft ook een inwendige echo gehad, en was er veel op te zien..
    zag je bv echt al een klein beebje, of echt alleen een vlekje op het beeld?

krijg je wel nog iets over je heen van een laken, of lig je daar open en bloot met je poes op de tafel??:(
    Tot in de puntjes geschoren?

bedankt voor jullie antwoorden alvast!!:D

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Ja, je poes gaat op tafel....:D

Nee even zonder gekkigheid. Je gaat op zo'n zelfde tafel liggen als bij een uitwendige echo. Echter met opgetrokken benen. En dan gaan ze even kijken!
    Laken? Nee die komt er niet aan te pas

Ik heb nooit met een volle blaas hoeven zitten bij een echo.

Hopelijk gaat het vanmiddag wel goed!

Succes ermee!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hmmm oke, pff dan moet ik me mentaal maar gaan voorbereiden!
    ik ben namelijk niet zo van de inwendige dingen!!
    (Komt door verleden)

Maar heb er alles voor over om ons kleintje even te zien, wordt er nu zo onzeker van!!

4. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

als je aangeeft dat je er wat angst voor hebt, gaan ze je goed begeleiden daarin.

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

melanie welk ziekenhuis moet je?
    je ziet als het goed is met deze termijn het hartje kloppen en een grote vlek zeg maar. een echt beebje zie je nog niet(tenminste bij mij)
    je moet idd met de poes op tafel met de benen in de beugels. ik had een langere tuniek aan was wel prettig!

6. cindybaby71

ze doen heel voorzichtig hoor,doet echt helemaal geen pijn;)

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Die beugels kwamen er hier bij de echopraktijk én in het ziekenhuis gelukkig niet aan te pas!

Wat inderdaad wel een goede is, ik had de eerste keer een rok aan, dan kun je die gewoon aanhouden en lig je er niet zo open en bloot bij voor je gevoel!

En ze leggen uit wat ze gaan doen. (hier wel in ieder geval)
    En anders van te voren even aangeven dat het niet je hobby is! Dan kunnen ze je meer gerust stellen!

En je vergeet alles, zodra je dat kleine hummeltje ziet hoor :D

8. a1974

a1974 Bekend lid

Mar 5, 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    haha Mel de poes gaat gewoon idd op tafel hoor , ik moest gewoon liggen maar flink onderuit en ik voelde er weinig van .. nou ja laat ik het zo zeggen voor ik het wist zat dat ding erin :D

Maak je geen zorgen , ik kreeg wel gewoon een soort van jasje over mijn benen heen geslagen ( zo'n ding wat je aan moet als je onderzoeken hebt)

je weet van mij in ieder geval wat er te zien was ( volgens de berekeningen laatste keer ongi ) zou ik 6 weken zijn ( nu een week terug) maar zij had mij ook terug gezet naar 4 weken ( misschien nog wat daagjes erbij geen idee ) Ik had in ieder geval een vruchtzakje van 5,8 mm .

En hoop nu eindelijk volgende week wat in het zakje te zien en hopelijk nog wat meer ook !

Succes straks ik hoor het van je!

9. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Ik had een rokje aan en dat mocht ik aanhouden. Wel fijn want zo lag ik toch niet helemaal bloot.
    Succes met je echo!
    Haha zie dat ik niet de enige ben, die het zo gedaan heeft.

10. cindybaby71

ja idd een rok is nog beter!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dat is indd wel een goed idee..
    Dan moet ik nu snel naar huis want ben bij mijn schoonouders!!

Ohja, ik moet naar het ziekenhuis in heerlen!

12. cindybaby71

ik was ook in heerlen! ze zijn erg lief daar dus geen zorgen!

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Nou hopelijk hebben we je een beetje gerust kunnen stellen!

14. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Ik heb al meerdere keren inwendige echo's gehad en vond het helemaal niet eng ofzo. Het is mij echt 200 % meegevallen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me er totaal niet druk over heb gemaakt van tevoren, want het enige wat ik wilde was ons kindje zien, dus dan valt alle (eventuele) spanning van je af.
    Ik hoop dat jou ervaring ook zo positief is als de mijne, maar het zal vast wel!
    Succes vanmiddag en hopelijk een prachtige echo!

15. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    mij waren de inwendige echo's ook altijd erg meegevallen... en ik trok gewoon een langer shirtje of jurkje aan... en de arts stond bij mij altijd aan de zijkant... er werd alleen in "de poes" gekeken om echo apparaat in te brengen en daarna keken ze er niet naar op of om..en daarbij... die mensen die zien ze in alle soorten en maten.. zolang die netjes en schoon is hoef je je echt niet te schamen hoor ;)

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ik krijg al jaren inwendige echos/onderzoeken/puncties, en je ligt idd met je benen in de beugels. Je knieen zover mogelijk uit elkaar laten vallen zodat hij/zij er goed bij kan. Doet geen pijn en is niet eng. Ze zeggen precies wat je moet doen en snappen heel goed dat het geen lolletje is om inwendige echos te krijgen. (wij zijn ook in Heerlen begonnen, toen Maastricht, en daarna Gent hahahahahaha, inmiddels verhuist vanuit kerkrade naar andere provincie)

Heb ook een verleden maar heb er geen problemen mee.

Gewoon een lang tuniekje aandoen, jurkje, je moet namelijk vaak van de ene kant naar de andere kant van de kamer lopen en dan loop je niet in je niksie.

Overigens heb ik ook nog nooit een volle blaas hoeven hebben voor een echo. Ben ook vrij dik, dus ik vroeg ook bij een uitwendige echo (9weken) of ik volle blaas moest hebben, nee hoor was niet nodig. En had ook goed beeld.

Maar..ligt eraan hoe je baarmoeder ligt, als deze achterover gekanteld ligt dan heb je al snel minder goed zicht.

Op naar een mooie echo.

Niet te druk om maken, van genieten!

17. Alita

Alita Niet meer actief

succes!!!!!

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dankjewel!!
    Over een uurtje vertrekken we!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

maak je niet druk hoor......zodra je naar je kindje kan kijken vergeet je wat ze aan het doen zijn..
    Weet niet of ze nog altijd echo`s op dvd zetten daar...anders zeker even vragen!

20. twinty

twinty Bekend lid

Jan 20, 2012
    640
    1
    18
    Heel veel succes zometeen!

Share This Page