lieve mensen, wie kan me helpen met mijn probleem!!!! mijn klein ventje is een tutter en hij heeft van de geboorte al een tut... hij is nu versleten en nu vind ik dat type niet meer ik heb al verschillende andere merken geprobeerd maar die spuugt die gelijk uit...met gigantische huilbuien tot gevolg en ik kan de oude niet meer geven want er zit een gaatje in (heel gevaarlijk) ik heb deze tut gekocht 3 maanden geleden in reclame bij wibra. het gaat om een tut van het merk chicco met rubberen speen, size:mini, het schildje is blauw met wit en 2 autootjes op en aan de rand allemaal streepjes. wie heeft er zo'n een tutje liggen (graag nieuw) of heeft het ergens in de winkel zien liggen??? Wil deze onmiddellijk kopen ik zal jullie heel dankbaar zijn!!!!!
Voor zover ik zo snel op internet kan vinden gaat het om de "Chicco Natural Relax". Ik zie hem hier op marktplaats staan (wel met een ander plaatje op het schild): Marktplaats.nl - Chicco (Natural relax Mini) fop Spenen 2 stuks Nieuw!! - Babyvoeding en Toebehoren Op internet kan ik zo even snel niet die met het autotje erop vinden, en veel nederlandse webwinkels lijken hem niet meer te verkopen, ik denk omdat het een oud type speen is? Op buitenlandse winkels is het type nog wel te vinden maar dan betaal je vast weer meer verzendkosten..