De kortingscode hiervoor is 0252 Enkel geldig als je besteld via de website en dus niet in de winkel Groetjes!
Graag gedaan hoor! Heb een babydeken + kussen besteld en een dekbedhoes en kussensloop in tijgerprint en eentje met kerstpoppetjes Er staat bij dat het kan vanaf 12 maanden, maar dat zij het aanraden vanaf 2 jaar. Ach, mijn kleine meid ligt zo graag op een kussen, dat ik denk dat zo'n plat babykussen geen kwaad kan!
Als je dan ook nog eens code 1304 gebruikt gaat er nog eens code5 euro af... Net een spijkerbroek en shirt en 3 paar sokken besteld voor 13,25
Haha ik heb net even een skipak besteld voor zoonlief! Van 29,95 - 50% = 14,97 - 5,00 = 9,97!! Goedkoper kan niet toch?? haha
Leuk, ik heb net voor 15 euro een colbertje voor onze zoon gekocht. Leuk voor de feestdagen vast! Hij wordt pas eind november bezorgd, mezelf kennende zal ik tegen die tijd alweer vergeten zijn dat ik iets besteld had, haha. Leuke verrassing dus straks! Op de site zelf staat trouwens een code voor 25%. Fijn dat jij die andere hier hebt neergezet!
Hmmm hier heel vreemd, ski-pakje staat op de H&M site als verzonden, wil ik het pakketje volgen is hij nergens op de site van postnl te vinden.. Morgen er maar eens even achteraan bellen..
Dan is het pakket aangeboden bij post nl maar verder nog niks mee gedaan. Kijk morgen na 08.00u. nog een keer. Als het goed is kan je hem dan daar wel traceren.
Dat heb ik ook weleens. Laatst was ik in de voortuin bezig, komt de pakketbezorger het pad oplopen, zeg ik heel verbaasd, huh voor mij? Is het gewoon iets wat ik zelf besteld had.