Hey allemaal, Ik heb keigave shoesme sneakers gezien voor mijn kereltje maar 80 euro.... duur!!! Heeft iemand toevallig nog een kortingscode liggen voor een schoenenwinkel ofzo? Of nog een paar weekjes wachten ? Dan gaan ze vast en zeker niet afgeprijsd zijn of denken jullie wel?
Shoesme is bijna nooit in de aanbieding weet ik uit ervaring. Mijn oudste heeft die ook vaak gehad en altijd volle mep. Je kan het weleens treffen met oude collectie natuurlijk, maar ja dan moet je een jaar wachten en hopen dat ze er dan ook zijn. Geen oplossing dus voor nu. Het zijn overigens wel heel goede schoenen vind ik, goed voetbed, goed leer en lekker om mee te spelen en rennen. Anders misschien op MP kijken of je daar nog leuke tegenkomt in zijn maat.
Onze dochter heeft 3 paar shoesme gehad in het begin. Twee keer voor de helft van de prijs bij Strating. In november gaan ze daar weer in de uitverkoop. Het is dus maar net of je ze nu nodig hebt of niet... Wij hebben nu weer nieuwe schoenen nodig en dan wacht ik niet op aanbiedingen.
Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels geslaagd via omoda bij aanmelden nieuwsbrief 15 euro korting!!
Alleen als je jarig bent en toevallig was mijn pa vandaag jarig. Is een speciale code aangemaakt voor je dus die van mij heb je niets aan helssd
Ik heb hier bijna niet anders dan shoesme voor mijn zoontje, en altijd minstens 50% korting gekocht. Kwestie van weten wanneer het in de aanbieding komt, goed zoeken bij de juiste webwinkels, en mazzel hebben met de maat.
Is echt de moeite hoor. Hij heeft hier nu sneakers aan die 100 normaal kostten, ik heb 40 betaald! Van te voren even kijken welk model je leuk vind, en dan zodra het sale seizoen los gaat Google aan zetten om een webshop met goeie korting te vinden. Bij ziengs hoef je bijv niet te zijn, die begin heel zwakjes met kortingen. Maar andere winkels gaan redelijk vlot omhoog.
Kheb ze laatst bij een shoesme winkeltje in Tilburg gekocht voor 20 euro.. Waarschijnlijk van vorig jaar maar mij boeit het echt niks