Ovutest 2 streepjes, is dit em nou?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bebietje, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Ben al paar dagen aan het testen met ovutesten en nu vandaag echt 2 streepjes. Zou dit em nou zijn denken jullie? Kan ik nu mijn ei verwachten of zou hij nog donkerder moeten zijn?

Wie wil even kijken in mijn album?

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Yep! Klus ze!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Volgens mij verschilt het per test. Mijn CB gaf negatief aan! Mijn MatCare gaf positief aan (beide zelfde kleur) en de testen van Babyboomshop maar 1 donkere streep en 1 hele lichte streep...

Welke gebruiken jullie? SNap er nu niks meer van

4. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik gebruik de digital van Clearblue, die vertrouw ik toch het meest. Verder klussen we om de dag en als we een positieve test hebben die dag, en de 2 dagen erna. Op deze manier missen we in iedergeval het eitje niet mocht deze eerder of later springen.

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ziet er goed uit, ik zou aan de klus gaan en voor de zekerheid morgen nog een keer testen om te kijken of ie nog donkerder wordt.

Ik heb deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt (de beruchte KV testen), en had 3 dagen een donkerder streepje dan de controle streep. Het verschil was niet enorm, maar bij 'gelijk' of 'donkerder' is ie positief. Maar wel als dat dus binnen de afleestijd is he! Ze droogden bij mij best donkerder op, terwijl de zw testen juist lichter worden. Ik maakte daarom steeds meteen foto's van de testen. Tis maar een tip, dan kan je het beter vergelijken! ;)

6. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Ik gebruik de testen van Sensitest. En zoals je ziet KimZaa, zijn de eerste paar met een nihil of erg licht tweede streepje, maar nu ineens sinds twee dagen word de teststreep dikker en donkerder. Ik ga je advies opvolgen Evenstar! Poosje heerlijk klussen komende week ;)

Vind het sowieso wel fijn om dit nu even te zien zo met die testen. Dacht nl echt dat ik rond 14 dagen ovuleerde en nu blijkt het pas rond dag 20 te zijn ;) Ik blijf nog een paar dagen testen en dan volgende maand nog maar eens kijken of hij weer rond dag 20 valt...of niet natuurlijk :D

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    IK dacht ook rond de 14e dag te ovuleren, maar blijkbaar is het bij mij vandaag zo ;) Dus vandaag en morgen ff klussen...

Vraag me af of dat wel je cyclus veranderd!

Liefs

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hoop dat je goed geklust hebt ;). Ik zou idd morgen nog een testje doen om te kijken of ie lichter wordt. En nog een paar daagjes doorklussen.. Succes!

9. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Vandaag opnieuw getest en hij is niet donkerder geworden, eerder gelijk gebleven. Hoe lang blijft zoiets eigenlijk, zo'n LH piek?

Deel Deze Pagina