Hallo allemaal, Ik heb een vraagje: Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest en ik ben er achter gekomen dat ik 2 baarmoeders heb en ook blijk ik in het begin van een zwangerschap te zitten +/- 3 weken. Ik voel al best veel aan de linkerkant van mijn buik net of trekt er iets de hele tijd. Kan dit kloppen? Rechts voel ik helemaal niks. Heeft iemand ervaring met een dubbele baarmoeder? tot nu toe lees ik er niet echt veel positieve verhalen over. Alvast bedankt voor jullie reacties. groetjes
Allereerst gefeliciteerd! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op een ander forum waar ik meeschrijf, is ook iemand me twee baarmoeders zwanger. Zij is volgens mij al heel ver en voor zover ik weet gaat het helemaal goed. Konden ze je in het ziekenhuis niet informeren?
hoi Lief Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn schoonzusje heeft ook 2 baarmoeders, tijdens haar 2 zwangerschappen is ze onder controle van de gyn gebleven en moest ook in het ziekenhuis bevallen. Voor haar zwangerschappen was het geen probleem.
Gefeliciteerd! Mijn moeder heeft twee baarmoeders, het was toen nog iets unieks en er werd haar verteld dat ze beter niet voor een tweede moest gaan. Toch ben ik gekomen We zijn beide uit dezelfde baarmoeder geboren en mijn moeder heeft bij ons beide geen complicaties gehad het was gewoon een "normale" zwangerschap. We zijn wel met een keizersnede gekomen. Je zal wat vaker naar de gynaecoloog moeten net zoals bij een tweelingzwangerschap. Ik zou niet te veel kijken naar andere verhalen, bij iedereen is het anders en probeer je niet te veel zorgen te maken. Straks als je weer bij de gynaecoloog gaat zullen ze je precies uitleggen hoe en wat. Ik heb zelf ook soms steken aan mijn linkerzijde en dat komt door bandenpijn.
Wat betreft deze symptoom die je noemt, geen ervaring met dubbele baarmoeders maar wel met 1 baarmoeder, had dit trekkende gevoel (ook alleen links) zeker tot aan de 8 weken. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik klets met iemand die twee baarmoeders heeft... Zal haar even tippen over je topic en ze zal je vast en zeker info geven! Gefeliciteerd!