Hoi meiden, Ik ben even druk op zoek gegaan naar alle gratis babydozen! De volgende heb ik al aangevraagd/gekregen; Etos, Prenatal, Kruidvat en baydump. Iemand nog andere sites/ideeen? Overigens moet ik zeggen dat ik tot nu toe degene van de babydump het leukst vind. In die doos zitten namelijk alleen spullen en verder geen reclame oid!
Ik heb geen aanvullingen op de dozen.. Maar de inhoud van die van de babydump verandert volgens mij een aantal keren per jaar.. Heb er nu 2 dozen van, omdat ik wat erin wel handig vond. Beiden keren zaten er een aantal dezelfde, maar ook een aantal verschillende dingen in.. Tijdens mijn verlof ga ik er nog wel een keertje langs en kan ik mooi een 3de doos meenemen
Hoi, als je een extra voordeelkaart van de kruidvat hebt dan kun je op je profiel aangeven dat je zwanger bent.Je ontvangt dan 2 maanden voor je uitgerekende datum een boodschappentas met allemaal huismerk producten.
Die tas van de kruidvat viel toch vies tegen! zat 1 klein pak pampers in, 1 bijtring en een tube creme.. Verder kun je na de bevalling bij de C1000 je geboortekaartje inleveren, dan krijg je een boodschappenpakket!
Is het niet zo met die dozen, dat je nadien alleen maar steeds reclame krijgt en opgebeld gaat worden etc? Dat heeft me tot nu toe een beetje weerhouden van het aanvragen namelijk, Maar ben ook wel nieuwschierig :
Hebben ze als je geen voordeelkaart heb ook nog een andere doos ofzo? Ik heb dat niet kunnen vinden namelijk.
Ik dacht dat je de kruidvat pas kreeg na je uitgerekende datum.. Ben voor de felicitas van de etos 1x gebeld voor de ouders van nu en ik wilde toevallig toch een abonnement, dus kwam goed uit Maar je kunt dus meerdere keren bij de babydump een doos ophalen? Hoe kom je dan continue aan die ophaalkaarten?
Dat is ook leuk/handig, geldt dat voor elke C1000? Ik kan er namelijk niets over vinden op de website.
Volgens mij kun je op de site van de babydump iets uitprinten.. In sommige boekjes die ik heb gekregen zat een kaartje waar je je gegevens op in moet vullen..
Met een geboortekaartje naar de C1000 en de plus. en binnen 2 weken via internet bij de Janlinders aangeven dat je bevallen bent en dan krijg je een brief thuis om een doos te halen. Die van de Plus en Janlinders zijn echt heel goede pakketten!!
Wij hebben hier geen C1000 of plus.. Denk dat ik het dan gewoon ga proberen bij een supermarkt buiten het dorp!
Janlinders was zelfs nog wat beter gevuld Maar het zijn beide echt goede pakketten, zeker voor iets wat je gratis krijgt! Wij hebben de supermarkten ook niet in het dorp, gewoon de dichtstbijzijnde gezocht.
Helaas, had nog nooit van Jan linders gehoord en na gegoigled te hebben, ligt de dichtstbijzijnde op een uur afstand