2 baby's op 1 kamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sharon20, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mijn dochter is 14 maanden en ligt al in een peuterbedje
    en het gaat echt super

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hebben dit probleem hier ook, alleen wij hebben maar 1 slaapkamer!
    sta nog niet lang genoeg ingeschreven bij woningbouw (zijn echt ******* daar), particulier kunnen we niet betalen en kopen is helemaal geen optie. hoop dus maar dat baby 2 een goede slaper is..

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik heb mn 2 oudste meiden ook op 1 kamer en dat gaat eigenlijk wel goed.
    In het begin heeft Luna bij ons op de kamer geslapen vanwege voeden enz. en daarna samen op een kamer.
    Wat ik doe is Luna gaat rond 19u naar bed en Danique gaat rond 19.30 u naar bed.
    Luna slaapt dan al en Danique weet dat ze zachtjes moet doen omdat Luna slaapt.
    Dat zegt ze dan ook als ik welterusten tegen dr zeg dan zegt zij sst Luna slaapt.
    Hier word er ook niet gespeeld in hun slaapkamer vind dat onnodig en kan ze dan niet in de gaten houden en om zelf nou in de slaapkamer te gaan zitten..
    Dus hier een goede ervaring!
    Ik zou wel idd eerder een ander bedje voor hem kopen anders begrijpt hij mischien niet waarom hij niet meer in zijn eigen bed mag.

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik sliep vroeger ook met mijn zusje op een kamer. Toen ze nog een nachtvoeding kreeg sliep ze 's nachts bij mijn ouders en daarna bij mij. Overdag al wel vanaf het begin in haar eigen bedje op onze kamer. Ik ben volgens mij nooit wakker van haar geworden en heb het ook niet als traumatisch ervaren ofzo ;) Toen ik 7 was heb ik een eigen kamer gekregen en gingen mijn broertje en zusje samen slapen. En later heeft mijn vader voor mijn zusje ook nog een eigen kamertje gemaakt.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier dus ook plannen voor twee op een kamer. Mijn dochter is 2 jaar en 3 maanden wanneer de baby geboren wordt. De baby zal eerst bij ons slapen, en daarna bij haar op de kamer. Onze kamers grenzen, dus mijn dochter is wel geluiden gewend. En ze slaapt liever niet alleen, is veel bij ons te vinden. Spelen gebeurd hier ook in de huiskamer. Zijn van plan om een peuterbedje te kopen, en ledikantje door te schuiven.
    Uiteindelijk willen we groter gaan wonen. Tot op heden dus geen andere optie. Theoretisch is het huis groot genoeg. Maar om de baby in de computerkamer tussen de boekenkasten te laten slapen lijkt me not done.

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hmm en zo'n peuterbed, is dat gewoon zonder zijkanten dan?? ik ben bang dat hij uit bed zal vallen.. je hebt toch ook bedden waar je de zijkant omhoog kan schuiven ofzo?

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    volgens mij kan ik het ledikant van jamie ombouwen in een peuterbed... weet niet eens wat dat is een peuterbed... (hoezo onervaren?)

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen

Deel Deze Pagina