help

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dromer, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    administratief medewerker
    Ik heb dit weekend positief getest en ben dus 4 weken zwanger volgens de calculator. Nu heb ik tijdens het vrijen opeens helder rood bloed verloren. Daarna met het schoonmaken nog wat bruin slijm afgeveegd. (sorry als het vies overkomt)
    Moet ik mij zorgen maken?

2. MissT

MissT Niet meer actief

Heb je veel bloed verloren?? En had je ook buikpijn?

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Als je net zwanger bent is je baarmoeder heel erg goed doorbloed waardoor er door het vrijen heel makkelijk een adertje kapot kan gaan. Zou me geen zorgen maken!
    Het is een beetje als een bloedneus!

Als je buikpijn krijgt en meer bloed verliest moet je gelijk je verloskundige bellen!

Als je het nu niet vertrouwd zou ik overigens ook gewoon bellen!

Sterkte

4. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    Nee, niet veel. Ik heb wel al de hele dag krampjes. Beetje zoals met een menstruatie

5. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    Ik hoop dat het wat onschuldigs is....
    Ik heb nog geen verloskundige, kan ik er gewoon 1 bellen dan?

6. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    ja je kan gewoon een vk bellen die bij jou in de buurt zit en die zal je wat vragen stellen en even willen zien of even laten afwachten.
    Je kunt ook de huisarts bellen.
    sterkte hoop dat het iets onschuldigs is.

7. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    Dank voor jullie reacties.
    Ik heb even de huisartsenpost gesproken. Ze had het erover dat het innestelingsbloeding kon zijn.....nu nog??
    Ik moet het alleen nog afwachten.
    Hoe weet ik straks dat het niet is goed gegaan. Kan ik dan weer een test doen of blijft het zwangerschapshormoon nog in je lichaam?

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    het gebeurt vaak dat er na de seks een beetje bloed verloren gaat..omdat de baarmoeder meer doorbloed is en kan er makkelijk een adertje knappen. En de ongipijnen die je voelt nu..bloed je daarbij of niet? want ongi krampjes hoort ook bij je zwangerschap..ik heb het ook gehad en nog steeds.

Als je buikkrampen hebt en je bloed daarbij (constant) dan zou je even contact op kunnen nemen met je vk.

9. misa

misa Niet meer actief

Het kan voorkomen dat je tijdens de zwangerschap tijdens of na de seks bloed verliest. Maar als je echte krampen of twijfels hebt e.d. dan zou ik de vk gewoon bellen. Je kunt er zo eentje kiezen en bellen hoor!

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Bloedingen had ik ook best vaak en ook vaak na de seks..
    laatste bloeding die ik heb gehad was met 22 weken..
    nu is het weer even rustig *afklop*

maar je wordt er heel onzeker door dat zeer zeker!!

Sterkte en ik hoop dat het niks ernstigs is !

11. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    Bedankt jullie reactie stellen mij zeker gerust! :) Daarnaast heb ik vandaag een vk gebeld. Voor een afspraak en gelijk mijn vraag bij haar gesteld. Het gebeurd inderdaad vaker dat er bloedingen zijn, vooral in de eerste 3 maanden komt dit voor. Ze vertelde mij dat het niet zoveel mocht zijn als een menstruatie. Een kleine hoeveelheid kan innestelingsbloeding zijn. Vandaag gelukkig nog maar een paar druppels (bruin) bloed gehad het is niet meer geworden.

Deel Deze Pagina