Gipsafdruk van je buik, wat mee te doen?

Discussion in 'De lounge' started by cecile1, Oct 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb toen ik 40 weken zwanger was een gipsafdruk van mijn buik gemaakt.. nu ligt ie in een hoekje en moet ik hem nog afmaken.
    Heeft iemand tips hoe ik het mooi kan maken en nog belangrijker... hang je hem of op een sokkel? En hoe doe je dat?

Hoor graag van jullie!

Liefs Nathalie

2. Jasey81

Jasey81 Actief lid

Oct 13, 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb 2 buikbeelden.... en die liggen nu op de kast te wachten tot een mooi (en veilig ;) ) plekkie om op te hangen :D

Zelf is 1 zilver (de ander nog verfen) en dan wil ik de buikbeelden zo ophangen aan de muur...
    Of eerst een houten frame met opzetlatjes maken... en soort van 3d schilderij maken met dus de buikbeeld op het houten frame :D

(houten frame zelf wit of misschien ook zilver.. maar net wat mooi uitkomt :D)

Succes :D

3. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    Ik heb mijn gipsbuik van mijn eerste zoontje gevuld met purschuim (schrijf je dat zo) om het wat steviger te maken en daarna geschilderd en dan een haak gemaakt en aan de muur gehangen (in trapgat zeg maar). Gipsbuik van mijn dochtertje moet ik nog beschilderen.

4. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    hoi!

ik ga ook een afdruk maken van mijn buik en was ook opzoek naar leuke ideeen wat je ermee kunt doen. en ik ga hem mozaieken! er staan hele mooie voorbeelden op mamamozaiek.nl
    daar heb ik ook zo´n doe-het-zelf pakkt besteld. dus miss een leuke tip!!

Share This Page