hallo, omdat ik zwanger ben, wilde ik een banner aanmaken. Ik heb ook een zoontje van 1 jaar. ik zou graag alletwee in een banner willen hebben, is dat mogelijk? heeft iemand anders een idee hoe ik zou kunnen weergeven op een leuke andere manier?
nee dat kan niet. je hebt wel banners wara je onder en boven een tekst kan neerzetten. maar weet niet welke
Je kan idd niet 2 banners plaatsen. Voorheen kon je bij de banners van Bump and Beyond meerdere dingen in 1 banner zetten, bijv. zwangerschap en leeftijd 1e kindje. Maar volgens mij is die site uit de lucht ofzo.
Weet niet of je dit idee iets vind, maar bij deze site's kan je er volgens mij een regeltje boven of onder zetten en er zijn er vast nog meerdere waar zo een regeltje mogelijk is -> Lilypie - Pregnancy, baby and parenting tickers. Pregnancy - Getting Pregnant - Parenting Tickers - AlternaTickers.com cool, free Web tickers
Nee we hadden de geboortekaartjes al vrij snel verstuurd, dus van een "long way together" was toen nog geen sprake. (Hoewel, met mijn vriend was ik toen toch al wel een heel eind op weg... maar mijn onderschrift gaat over de kindjes.) Maar Fatboy Slim maakt fijne muziek en dit nummer is door de supertekst nu helemaal ons liedje geworden. Ik wordt er altijd blij van - en van de clip trouwens ook