Hoi Dames Wij hebben eindelijk positief mogen testen superblij uiteraard!! Alleen het gekke is dat ik 6 januari inseminatie heb gehad en mijn hcg waarde in het zh aangeeft dat ik al 4week zwanger ben Ik vroeg mij af of er dames zijn die dit herkennen hogere hcg waardes Want officieel kan ik nog geen 4 week zwanger zijn volgens mijn berekening. Was even nieuwsgierig
Meestal is inseminatie een dag voor je eisprong toch? Dan was je eisprong op 7 januari en ben je op 21 januari 4 weken zwanger. Ik weet niet wanneer je hCG is geprikt. Maar denk dat het dus prima klopt . Gefeliciteerd!
Hoihoi mijn hcg is gister geprikt. Na de eisprong moet het eitje nog bevrucht worden en daarna nog innestelen toch maak je dan al gelijk hcg aan. Het is dan nu 16 dagen na de inseminatie\eisprong Van daar dat ik het zo apart vindt dat ik dan al 4 week zwanger zou zijn Dankjewel
Uhh 4 weken zwanger reken he niet vanaf bevruchting maar vanaf je laatste menstruatie. Of bij onregelmatige cyclus tel je eisprong + 2 weken. Je kunt nu dus prima 4 weken zwanger zijn
Op het moment van je eisprong wordt je geacht 2 weken zwanger te zijn . Dat is natuurlijk niet altijd zo (omdat zoals jij zegt er eerst nog een bevruchting etc. moet zijn). Maar dat is de manier waarop gerekend wordt. Vanaf je eisprong tel je verder. Dus uitgaande van een eisprong op 7 januari ben je vandaag 4 weken en 2 dagen zwanger. Bij je termijnecho zul je je precieze termijn horen.
Thanks voor de duidelijke uitleg nu snap ik hoe ze de telling doen hihi. Hoor morgen wanneer ik de eerste echo zal hebben maar hoeft niet te vroeg van mij want met 6week zie en hoor je ws nog niks denk rond 8week het liefst lijkt mij dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt door echo Spannende tijd
Zeker een spannende tijd maar ook heel leuk! Als je het geduld hebt om tot een week of 8 te wachten zou ik dat zeker aanraden! Vroege echo’s kunnen inderdaad voor meer onzekerheid dan duidelijkheid zorgen.
Jaa is nog maar 4weekjes we zijn zolang bezig geweest om zwanger te worden die 4 week moeten ons ook wel lukken haha dan hebben we iig gelijk een mooie duidelijke echo