Hoi hoi.. Ik heb gisteren getest met de kv 2 voor 5 en was 4 dagen voor nod. Ik dacht toen een super licht streepje te zien. Vanmorgen heb ik weer getest en nu zag ik (dat denk ik) een iets duidelijker streepje. Vandaag is het 3 dagen voor mijn nod. Ik weet dat te vroeg testen tricky is maar ik heb al een week symptomen die had ik bij mn vorige zwangerschappen niet. Ik heb een foto toegevoegd. De bovenste is van gisteren. Die daaronder van vandaag. Daaronder de ovulatie test van cb (ook puur uit nieuwsgierigheid en had het nog over) En daaronder van zwanger en kids vroege test (tot 6 dagen voor nod te gebruiken ) Sorry voor de Lap tekst.
Ik lijk op de onderste foto wel een streepje te zien, is de streep in het echt roze? Op de foto lijkt ie wat grijs
Op je tweede kV testje lijk ik idd iets te zien. Ben benieuwd meid, hoop dat ze duidelijker gaan worden!
Ja het streepje is licht roze Idd 😊 Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb nog 1 test over van kv 2 voor 5 en zal morgenochtend weer testen dan is het 2 dagen voor nod. Hebben jullie toevallig ook ervaring met de cb digital met indicator?
Dan zeg ik alvast voorzichtig gefeliciteerd! ik heb die van clear blue op Nod gedaan en toen gaf hij 2-3 weken aan
Ik heb cb digital met indicator op 9dpo savonds gedaan maar had wel een duidelijke streep op kv Benieuwd naar jou testje morgen
Welke test is dat? Lijkt wel een ovulatietest van action? Als het een zw test is dan is die zeker positief
Goedemorgen (eigenlijk nacht) dames. Ik heb de tweede test gedaan en hij is nog steeds licht. Kan het dat mijn hcg zich pas na 48 uur verdubbeld of zou hij na 1 dag al een stuk donkerder moeten zijn? Ik heb een foto gemaakt van beide testen. De linker is van gisteren en die rechts van daarnet (2 dagen voor nod) Ik ga nooit meer testen voor mijn nod want ik ben nu zo onzeker,maar mijn symptomen zij dit x zo overduidelijk vandaar😟 Ik had na gisteren stiekem zoveel hoop maar ga nu voor het eerst echt twijfelen