Afgelopen dinsdag ben ik begonnen met ovulatietesten, dit was 's middags. Test was toen gelijk net zo donker als de controlestreep. Woensdag heb ik 's morgens en 's avonds getest, was net iets donkerder dan de controlelijn, 's avonds net zo donker als de controlelijn Nu vanmiddag was hij ook weer net zo donker. Kan een eitje ook "twijfelen", dat hij eerst wil springen, maar nog even wacht om wat voor reden dan ook? Heb een regelmatige cyclus, 26 /05 ongesteld geworden en volgens brabbelt zou ik 9/6 dan mijn eisprong hebben.
Ja dat kan, een lh piek geeft geen garantie dat een ei daadwerkelijk springt. Dit kun je alleen controleren door te temperaturen. Ik heb ook een keer een cyclus gehad met 2x een lh piek. Er zaten toen 10 dagen tussen. De 2e keer is hij toen wel gesprongen. Overigens juist in die vreemde cyclus zwanger geraakt Hopelijk brengt het jou ook geluk.
Zou ik deze cyclus nog kunnen temperaturen of is dat te laat en moet je daar vanaf de menstruatie mee beginnen?
Nee daar moet je vanaf dag 1 mee beginnen Wellicht de volgende ronde mee starten als je ongesteld wordt, hopelijk niet natuurlijk!
Je zou niet zo lang positief moeten testen volgens mij. Misschien zijn deze testen niet geschikt voor jou? Weet je zeker dat je ongesteld bent geweest? Doe anders even een zwangerschapstest, je weet maar nooit.
3 dagen een posi ovu is niet vreemd. Maar aangezien die van woensdagochtend duidelijker was dan de controlestreep, was dat jouw lh piek en zal je ei uiterlijk vanmorgen zijn gesprongen