hallo allemaal, Heeft iemand ervaring met een ks in dit zh? Ik zou graag weten wat daar t protocol is mbt je baby bij je na de ks. Mag dit meteen na nakijken door arts op de ok als je nog gehecht wordt of as later?
Je kan dit beter in het ziekenhuis vragen. Regels in ziekenhuizen willen nog wel eens veranderen. Probeer ook eens de folders op de internetpagina van het ziekenhuis, vaak kun j ehet daar al vinden.
Oke wachtende! Dank je voor je antwoord! Jammer dat er geen ervaringsdeskundigen zijn, had het wel fijn gevonden om te horen hoe het daar gaat maar ook hoe men het personeel heeft ervaren. Ik snap dat dit steeds wisselt hoor maar toch...
nog bij geen enkele.... Over 1,5 week gaan we kijken of de baby nog zo ligt en als dat zo is dan denk ik dat ik pas een verwijzing voor een gyn krijg! Wat is er met van Tongeren dan???
Op zorgkaart Nederland is zijn waardering een 3,5 Hij heeft totaal geen voorlichting aan mijn gegeven en dan nog maar niet over zijn behandelmethode gesproken.... Vind het echt een engerd Spreek wel over 1,5 a 2 jaar geleden dus misschien is hij drastisch veranderd
Oke thanx voor de info. Je moet t sowieso maar afwachten wie je krijgt he? Onze beeb is weer gedraaid dus miss is die gyn helemaal niet nodig, zou fijn zijn!