Bloedverlies in HSG cyclus

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mercurius, 23 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mercurius

Mercurius Actief lid

23 jun 2020
    211
    88
    28
    Vrouw
    Hoi! Ik ben nieuw hier en heb een vraagje aan degene die ervaring hebben met het HSG onderzoek. Ik heb op cyclus dag 9 een HSG gehad. Gelukkig een goede uitslag. Het was even flink pijnlijk, maar gelukkig was alles goed. Verder ook geen bloedverlies of iets dergelijks gehad. Tot cyclus dag 23, toen ineens 1x bij het afvegen een beetje bloed bij mijn afscheiding (heb ik normaal nooit rond deze tijd). Kan dit nog van de HSG zijn? Zou wel een late reactie zijn... Stiekem hoop ik op een innestelingsbloeding, maar geen idee of dat kan. Ik heb verder niet mijn eisprong bijgehouden, omdat ik er vanuit ging dat het niks zou worden deze cyclus. Volgende cyclus starten we met iui na 2,5 jaar zelf proberen zwanger te worden. Iemand ideeën of ervaringen?

2. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hi! Ik ben in de ronde van HSG onderzoek een aantal dagen eerder ongesteld geworden dan ik normaliter zou worden, mijn LF was dus korter/van slag. Kan het misschien een beginnende menstruatie zijn?

Een innesteling zou ook kunnen, ze zeggen dat je na HSG een paar maanden vruchtbaarder bent ;)

3. Mercurius

Mercurius Actief lid

23 jun 2020
    211
    88
    28
    Vrouw
    Nee het is geen beginnende menstruatie denk ik. Had 1x wat bloed op cd23 en nu zit ik op cd27, maar nog niet ongesteld. Verder ook geen andere symptomen.

Ik wilde zo graag deze ronde rustig afwachten en dan vol goede moed de behandeling starten. Maar nu met die bloeding krijg ik toch weer hoop dat ik zwanger ben. Pff waarom gaat je lichaam altijd ineens gekke dingen doen haha

4. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Oh sorry, ik dacht dat je nu nog op cd23 zat ;) Gebeurd altijd dat je lichaam gekke dingen gaat doen wanneer je het niet wilt (en na HSG) :roflmao:

5. Mercurius

Mercurius Actief lid

23 jun 2020
    211
    88
    28
    Vrouw
    Ja haha....nu zit je toch weer in spanning. + Dat ik hoop dat mijn lichaam even niet al te raar gaat doen, want ik hoop snel de behandeling te starten.

Deel Deze Pagina