Waar zijn ze...??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Terra, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    :( mijn borsten...

Mag hopen dat ik niet de enige ben.
    Heb borstvoeding gegeven tot aan 7 maanden, en was al niet groot geschapen... cuppie 75a.

Maar nu heb ik helemaaaaal niets meer over! Ik kan wel overstappen naar de aa! Wie heeft dit ook en wat heb je ermee gedaan?

Als ik in mijn leven klaar ben met kinderen baren en bv geven zit ik serieus te denken over een borstvergroting.
    Je hebt wel pillen,.. breastgro ofzo... maar goed, daar vertrouw ik bij voorraad al niet op.

bedankt alvast!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier toevallig ook zo´n 7 maanden bv gegeven en ooo theezakjes overgehouden maar met de tijd is het weer aardig bijgetrokken maar raakte toen weer zwanger en zit nu weer met ´echt zwangerschapsborsten´.. kijken hoe ze er straks bijhangen en of het uiteindelijk dan ook weer bijtrekt.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier nog 1 voeding per dag maar ik merk het wel hoor ze hangen echt ;) maar ach kijk wat je er voor terug hebt gekregen.

want het komt niet door de bv maar door de zwangerschap

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zal weer bijtrekken, komt goed :) Kan even duren, zeker als er nog 1 of meer zwangerschappen achter aan komen, maar een borstvergroting moet je echt niet doen hoor: eerst even afwachten hoe het vanzelf bijtrekt, (en dat kan helaas echt wel een paar jaar duren), voor je verdere actie onderneemt.
    Hier overigens nog geen eigen ervaring; ik voed nog steeds en zit nog steeds boven m'n oorspronkelijke cup. Maar ben benieuwd hoe dat straks zal zijn... ;)
    Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, als het straks echt niks meer is, koop ik wel van die BH's met wat vulling :D

5. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Als mijne helemaal leegkolfd zijn zijn ze ook wel wat slapjes hoor :D. Dat klierweefsel schijnt weer plaats te maken voor vetweefsel.
    Ik vind het ook niet erg, ik ben slank en had cup D, niet echt mega maar ik had ze kleiner mooier gevonden. Nu zijn ze (leeg weliswaar) kleiner maar hangen ze wat. Tja, ik vind het wel vrouwelijk, minder meisjesachtig :)

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mij man vindt mijn borsten mooier geworden, mede doordat ik onze zoon ermee groot breng. Voor mijn leeftijd (40) heb ik volgens mijn man nog een stel prompte borstjes, haha! Zelfde maat gehouden overigens.

7. MG2009

MG2009 Niet meer actief

@ zogelukkig, maar jij geeft nu nog BV (toch?), das een heel verschil met wanneer je helemaal stopt! Daar ben ik wel achtergekomen....

@ Terra, ik heb 14 maanden BV gegeven, al die tijd was het heel wat en zelfs meer dan voor de zwangerschap. Zelfs toen ik nog maar 1 voeding per dag gaf, zag het er prima uit. Totdat ik helemaal stopte en langzaam 'leeg' was. Theezakjes! En niet zo'n beetje ook, vind ze echt verschrikkelijk klein en lelijk geworden! Heb dus besloten mijn 2e kindje tot zijn/haar 18e BV te gaan geven :D ;)
    Het schijnt dat het na een tijdje weer normaal/normaler wordt, dus daar hoop ik maar op. ;)

8. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    MG! Gefeliciteerd! Vroeg me laatst al af of het gelukt was, maar dat is dus zo! Nou van harte en dat alles goed mag gaan en er een mooi kindje uit mag komen wat lekker bij mama mag drinken (toch?!)!

Sorry off topic...

9. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ireen, wat een lieve reactie zeg, thanx! Tis nog heel pril hoor, maar hopelijk mag ik over een maand of 8 weer lekker gaan genieten van BV!

10. zogelukkig

Ohw...:$

Ik zie nu ook dat je zwanger bent! Wauw, gefeliciteerd! Daar hebben jullie niet lang over hoeven doen he! Top!;)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@MG: gefeliciteerd!

Ik heb het dus bij mijn moeder gezien: die had echt theezakjes ook, na drie kids en drie keer BV. Maar dat trok na een paar jaar weer bij, dus komt echt goed :)
    En gelukkig zijn er allerlei soorten bh's op de markt tegenwoordig, :D

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb onze eerste ook ruim 7 maanden gevoed. ze waren wat leeg, maar na een paar weken al weer redelijk terug in oud formaat. daarna ook al snel weer zwanger (toen de oudste 11 maanden was).
    komt vast wel goed, geef het wat de tijd!

13. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    dat er bh's op de markt zijn die het op doen vullen weet ik uiteraard ;) die heb ik... maar dat veranderd niets aan het feit dat je die van mij geen theezakjes kan noemen. het hangt niet ofzo, ik heb gewoon haast niks meer, bijna net zo plat als mijn buik.

mijn schoonmoeder heeft alle 4 haar kinderen tot aan kleutertijd bv gegeven, en die van haar zien er nu nog steeds niet uit! terwijl ze toch echt al 14 jaar geen bv meer geeft.

14. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    om nog even toe te voegen. ik ben een borstenvrouw, mijn vriend is gelukkig een billenman. dus dat ik geen borsten meer over heb maakt hem weinig uit. het is echt volledig mijn eigen zelfvertrouwen die erdoor daald en vind het erg niet vrouwelijk!!

bah

15. Sijke

Sijke Bekend lid

komt goed, heb geduld!
    Misschien niet helemaal zoals eerst, maar wel stukken beter/normaler, geef het de tijd!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    O jee, dit is mijn voorland... ik had cup AA... dat zal wel cup AAA worden dan :(

Nu is het een mooie C met heelveel melk (vaak meer dan 200 cc per borst), het lijkt wel of het het enige is dat er in zit.

Dan maar lang voeden, en hopelijk daarna of tegelijk ook weer zwanger...

:D

Of gewoon een prachtige bh met 'hulpstukken'. ;)

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Maar je borsten veranderen toch o.i.v. zwangerschap, niet door BV?

Alhoewel ik dat altijd gek vond want je borsten zwellen de ene keer gigantisch op doordat ze vol met melk zitten en eenmaal leeg, zijn ze ook echt leeg.

Oh jee... nu word ik wel bang!

Mijn borsten zijn ook tijdens de zwangerschap niks veranderd. En nu tijdens de BV ook niet. Nog steeds zelfde cup. B75. (tenzij ze echt heeeel vol zitten).

18. zogelukkig

Borsten zijn veranderd van vorm, niet kleiner geworden. Zie dat ook niet bij vriendinnen. Wel hooguit wat slappere borsten.

Borsten bestaan grotendeels uit klierweefsel, bindweefsel en vet. Als je magerder bent dan voor de zwangerschap, gaat het ook daar ervan af. Bij mij iig altijd wel.

19. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    ok kijk dan kan mijn afvallen ook meespelen.
    ik woog voor mijn zwangerschap 62 kg, en nu 57.
    als er kilo's afgaan zakt de rest natuurlijk ook in

20. zogelukkig

Juist.
    Als je afvalt, worden je vetcellen leeg. Zet je vet om in spiermassa en ga goede oefeningen doen voor je borsten!

Deel Deze Pagina