Wie heeft er ervaring mee? Ik heb er net een mooie kamer gezien, maar vind het wel jammer dat ik die niet in het echt kan zien. Er staat bij dat de levertijd 5 dagen is, maar dat vind ik moeilijk te geloven http://www.babyentiener.nl/info/babykam ... -1129.html
Oh ik zie net dat ze een vestiging in rotterdam hebben. Dus dan kan je het product wel eerst zien. Dat scheelt ook weer.
de levertijd zou wel gewoon kunnen als hun de kamer op voorraad hebben liggen. De meeste babywinkels hebben ze niet op voorraad, vandaar de lange levertijd (dacht ik...)
ik vind het een verschrikkelijke winkel! Ik had een hele bestelling geplaatst met allemaal kleine dingetjes, die dus gewoon met tntpost verstuurd kunnen worden. Ik wilde het graag op mijn werkadres geleverd krijgen (postbus) want ik ben gewoon echt nooit in de gelegenheid om iets thuis aan te nemen en dan zou ik naar het postkantoor moeten waar ik dus ook al helemaal geen tijd voor heb. Heb gelijk netjes betaald. Na een week kreeg ik een mail dat ze niet kunnen leveren op een postbus. (omdat ze dus met hun eigen vrachtwagen een doosje komen brengen) Toen heb ik teruggemaild met de vraag of het per tntpost kon, anders graag mijn bestelling annuleren en geld terug storten. Heb al 10 mails gestuurd, nog nooit antwoord terug gehad, en mijn geld ook nog niet terug. Dit is inmiddels zo'n 6 weken geleden. Voor mij is die winkel helemaal af! (helemaal met mijn hormonen buien) maar ik kan me voorstellen dat iemand anders wel goede ervaringen heeft.