Hoi allemaal, Wij willen binnenkort een buggy aanschaffen om mee te nemen op de fiets. Waar moeten we op letten en wat zijn jullie ervaringen? Bedankt vast. Groet, Claudia
neem de grote buggydrager van steco en wij hebben de topmark buggy van babydump deze kan ook in ligstand wat ik wel belangrijk vond ook tijdens de afgelopen 2 vakanties heeft hij heerlijk dienst gedaan tijdens de slaaptijd van teun hij lag er heerlijk in en je krijg nog het regenschermpje erbij.... suc6 met keizen
Je moet rekening houden met welke fiets je hebt en welke buggyhouder je er op gaat doen. Volgens mij past niet alles. Je hebt voor de quinny een aparte houder en je hebt geloof ik een universele van Steco (buggymee) Welke daar allemaal op passen weet ik niet. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar geloof dat ze niet allemaal even handig zijn. Ik lees mee voor wat meer info.
de buggydrager van steco is heel handig zit een pen aan weer de wieltjes opsteunen en aan de boven kant gaat er een band om. zelf zet ik er nog een beugelslot om voor extra stevigheid en als ik ff een winkel in moet maar de buggy niet nodig heb...let wel hij is dan topzwaar dus goed neerzetten, ook met een mamafiets moet je daar op letten is mijn ervaring...
Hier de Steco Buggy Mee en een Maclaren buggy ... gaat allemaal prima. Deze buggy kan ook helemaal plat en rijdt heerlijk!
Opletten dat je een buggy hebt die op een drager kan. Ik vind de ligstand van de buggy ook erg handig. En ga er even mee lopen, want er zit veel verschil in hoe het loopt en stuurt...