Iedereen maakt een lijst als ze op vakantie gaan, waarom doen we het dan niet samen? Ook handig om Tips- en Tricks uit te wisselen! LIJST: Id-pas Tickets Zonnebrand Aftersun Tandenborstels Tandpasta Vochtige toiletdoekjes Paracetamol-Ibuprofen Anticonceptie Borstel-Kam Scheermesjes voor de vrouw Scheerspullen man Aftershave man Blarenpleisters Diaree-remmers Zonnebril Zwembroek-Bikini-Badpak Badlakens Mp3-Speler Boekje voor de reis (Vliegen of auto) Labello Fotocamera-Videocamers+ Opladers Kauwgom (vliegtuig) Wattenstaafjes Shampoo Douchegel Deo-Parfum Makeup + reinigingsdoekjes Gel-Wax-Haarlak Elastiekjes Petje Zakdoekjes Lijstje met doe-dingen+ adressen Onderbroeken / Lingerie Sokjes Slippers/Dichte schoenen Klein tasje/strandtas Inlegkruisjes/Maandverband/Tampons Bovenkleding Korte broek Lange broek TIP: Als je met het vliegtuig ga, pak dan in de koffer van je man een deel van jou kleding in, en andersom ook. Stel dat er 1 koffer zoek raakt, heb je altijd nog wat kleding, en zit er 1 vd 2 nooit zonder kleding op vakantie. Iemand nog aanvullingen? Lijst even kopieren, plakken, aanpassen, en posten. Zo krijgen we een mooi compleet overzicht.
ik neem voor de kleine jongen een thermometer mee en pcm zetpillen. en luuf, chamodent voor tandjes pijn
Als wij op vakantie gaan, maken we ook altijd een lijstje. Vooral voor dingen die nog op het laatst ingepakt moeten worden. Op jouw lijstje mis ik GSM+oplader en gewone pleisters, ook neem ik altijd iets van sterilon mee.