hoi hoi dames, Hierbij bied ik vele dingen te koop aan. Voor het gemak plaats ik gewoon de linken van marktplaats. GLOEDNIEUWE Quinny buzz 4 uit 2010 + maxi cosi cabriofix: Marktplaats.nl > GLOEDNIEUWE Quinny Buzz 4 uit 2010 + Maxi Cosi cabriofix - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties gloednieuwe quinny buzz 4 ZONDER cabriofix Marktplaats.nl > GLOEDNIEUWE Quinny Buzz 4 Playground Brown 2010 - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties maxi cosi cabriofix: Marktplaats.nl > Maxi cosi cabriofix mystic brown 2009 - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes witte klamboe met verstelbare piekstok: Marktplaats.nl > zeer luxe witte klamboe + witte piekstok verstelbaar tot 220 - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie fisherprice take along swing; Marktplaats.nl > NIEUWE Fisher Price take along swing schommelstoel inc batte - Kinderen en Baby's - Wipstoeltjes
waar kom je vandaan heb erge intresse in je take along swing? vind het wel beetje raar dat je zegt dat je kinderwagen gloed nieuw is plaats dat hij toch echter gebruikers sporen heeft nieuw is hij dus niet
k denk dat ze de banden bedoelt! maar verder ziet ie er tip top uit!! En het staat ook duidelijk in de advertentie dat er 1 keer mee is gewandeld, en ja dat zie je aan de wielen.
idd, de wielen zijn wat vies van het naar de auto rijden zoals staat vermeld, maar voor de rest valt er geen puntje aan te ontdekken en staat nu al een tijd op zolder omdat hij dus niet gebruikt word we hebben al een tijdje een andere die dit keer wel in de auto past
hi hi de banden inderdaad de rest ziet hij er super uit net overlegt met mijn vriend want we wilde er graag 2e kinderwagen bij voor bij mijn moeder maar helaas vind hij net iets te veel pff sommige mannen haha... o wat jammer dat de swing verkocht is... vind hem super maar ja hi hi verder effe zoeken
hoi hoi de swing is gisteravond idd verkocht.. kreeg een mailtje en een uur later was ie opgehaald heb de advertenties er opnieuw opgezet, dus hier weer een aantal linkjes: maxi cosi cabriofix mystic brown: Marktplaats.nl > Maxi cosi cabriofix mystic brown 2009 IN GOEDE STAAT!!! - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes quinny buzz 4 + bijpassende quinny buzz voetenzak: Marktplaats.nl > Nieuwe Quinny Buzz 4 PlaygroundBrown 2010 inc voetenzak - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties quinny buzz 4 uit 2010 Marktplaats.nl > NIEUWE Quinny Buzz 4 Playground Brown 2010 - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties