Veel boeken te koop. Ben wel een tijdje bezig om het een en ander op te schrijven en foto's te maken.. Dus hou mijn topic in de gaten Groeten, cupcake p.s Pb mij bij eventuele interesse. Ik hou het hier niet zo in de gaten..
Boeken heel veel boeken voor een spotprijs!! Los te koop maar ook in paketten. Verzendkosten voor de koper. Jill mansell paperback 4,- de stuk. Pakketprijs 20,- * boot gemist 2x *En de minaar is *Geknipt voor Miranda *Ondersteboven *Scherven brengen geluk *~* Versier mij dan*~* <------ Nieuwe Poema pocket 1,50 de stuk. Pakketprijs 10,- *Hals over kop *Millies flirt *Solo *Kiezen of delen *Kapers op de kust *Gemengd dubbel *Niet storen *Open huis *Schot in de roos
Sophia kinsella Omnibus 7,50 Shopaholic In alle staten Zegt ja paperback 5,- *Shopalicious *Shopaholic & Baby *Aanpakken *Slapeloze nachten *Dubbel feest *Zoete tranen *Wat spook jij uit
Pink Pockets 2,- ( eigentijdse romannetjes, luchtig en heerlijk om te lezen ) Nummers op volgorde 05,06,7,08,09,10,11,15,18,16,21,24,26,28,31,32,33,43 *Beet *Succes *Sexy Lexy *Gesmolten *In lichterlaaie *Gestrand *Kookpunt *All-in *Wegwezen *Roomservice *Klasse *Chaos *Smakelijk *Overgave *oppassen *Zonde *undercover *verassing