Ik heb in het weekend mijn kledingkast eens uitgeruimd en kwam 2 chino's tegen die ik amper heb gedragen en een winterjas waar de labels nog aan hangen.... Dus daarom ook maar te koop aangeboden De donkerblauwe chino valt als een grote maat 42, voor een maat 44 is die echt te klein Marktplaats.nl > Donkerblauwe chino, zo goed als nieuw - Kleding | Dames - Broeken en Pantalons De zandkleurige chino is wel gewoon een maat 44 Marktplaats.nl > zandkleurige chino met riem - Kleding | Dames - Broeken en Pantalons de jas is nooit gedragen, het is een maat xl, valt tot boven de knie. Hij heeft me 90,- gekost vandaar dat er 40,- euro bij staat. Ik wil op zich nog wel iets zakken met de prijs, maar niet heel veel. Marktplaats.nl > Nieuwe donsjas Carsjeans half lang - Kleding | Dames - Jassen | Winter Zwarte pumps, maat 40, nooit gedragen (plakkers zitten nog onder de schoen) hak en zool is dus ook onbeschadigd. Ze vallen mij net iets te krap, daarom doe ik ze weg Marktplaats.nl > Zwarte pumps, nooit gedragen, hoge hak - Kleding | Dames - Schoenen Over de prijzen die bij de advertenties staat op mp valt nog wel iets te onderhandelen, dus bij interesse hoor ik het graag via een Pb'tje
Beide chino's zijn inmiddels verkocht! De maten van de jas: van oksel tot oksel gemeten: 56cm en de mouwen zijn van oksel tot einde gemeten 52cm