Hallo dames, Ik heb even een vraagje.. Wij hebben een jacuzzi in de tuin. Ik heb sinds vorige week donderdag (misschien al langer) al 2 cm ontsluiting.. Weten jullie of ik nog in de jacuzzi mag? Het water wordt heel goed bijgehouden. Alvast bedankt!
Zag laatst een bevalling op de tv van een vrouw die al van 4 kinderen de weeën had opgevangen in een bubbelbad, tot wel 8 cm. Daarna kwam ze eruit en was de klus geklaard in een half uur. Zij vond de bubbels erg fijn. Maar viel me wel op dar de bubbels niet hard aan stonden.
Nou jetstreem bad wekte mijn bevalling op haha En ook in een heel warm bad bevallen toen mijn vliezen al waren gebroken dus zit wel goed joh
Bubbelbad maakt niet uit hoor, die bubbels doen je niets Ik heb het toevallig vorige week gevraagd: Als je vliezen zijn gebroken mag je in principe niet in bad, tenzij je weeën goed op gang zijn (en de verloskundige er dus al bij is) Zo heeft ze het mij verteld!
Tuurlijk wel! Alleen als je vliezen zijn gebroken niet meer.... Dan is er een open verbinding, maar als ze dicht zitten kan er niets gebeuren hoor! Een sauna wordt ontraden omdat het er "te" heet kan zijn voor de baby, je lichaamstemperatuur stijgt dan teveel....
Dat dacht ik ook maar ik begrijp te lezen dat andere het al vanaf 36 weken sowieso niet doen. Of lees ik de vorige berichten dan zo verkeerd
Hihi nee de reactie van unknowable lees ik ook zo Ik ben zwemjuf, zou wat zijn als ik dat bad niet meer in ging m baas ziet me aankomen Zwem nu nog heerlijk met m'n zoontje, (nou ja tot vorige week Tis zo'n gedoe, kind uitkleden, jezelf uitkleden en dan weer visa versa ) en zelf ook tot vorige week.... Zwangerschapszwemmen heerlijk! ( Bij de vorige bevalling hadden we geen bad in huis, nu wel dus lijkt me heerlijk om daar in te zitten en evt. Te bevallen Dus vandaar dat ik het toevallig net had na gevraagd )
Met je billen boven water Ga zo in bad, dus zal het even voor je uit proberen ( heb jij een speciaal bad? Ik wil eigenlijk in ons eigen bad proberen, die is vrij breed en groot en ik klein, dus kan m'n benen aardig optrekken, maar weet niet of dat gaat lukken....)
Ik huur een bad ben zelf vrij breed maar wil ook verschillende houdingen aannemen en mijn vriend komt mee in het water dus hebben die ruimte echt nodig! Denk dat het wel moet lukken hoor, leuk dat je een badbevalling gaat doen ben benieuwd hoe het je bevalt !
Je mag bij een bad bevalling pas in het bad als de ontsluiting vlot verloopt. Als je er te lang over doet of je blijft hangen mag je niet in bad. De verloskundige geeft aan wanneer je in bad mag. Dat gaf ze tenminste bij mij aan. Helaas is de bad bevalling niet doorgegaan uiteindelijk.
Ik mag direct in bad (ook als de vliezen zijn gebroken) , dus ga ook direct in het kraamhotel (3/4 cm) lekker in bad dat is ook de bedoeling in combi met hypnobirthing. Vaak loopt de ontsluiting juist sneller in het water omdat je zo goed kan ontspannen.
ik had een cm ontsluiting toen ik 28 weken zwanger was van mijn tweeling en vanwege infectiegevaar mag je dan niet meer in bad gaan