indaling?

Discussion in 'Zwangerschap' started by zomerwondertje, Jan 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

Jul 19, 2013
    248
    1
    0
    Vorige week dagen met vrij veel pijn, harde buiken, ongemakkelijk gevoel en beweeglijke baby. Bij de gynaecoloog was alles in orde, maar toch was ik er niet gerust in. sinds 2-3 dagen veel beter, niets ongemakkelijk gevoel meer, veel minder pijn en harde buiken, en baby ligt ook niet meer zo te draaien en keren.
    Gisteren zei iemand mij dat de buik ineens veel gezakt is, zou dat dan betekenen dat de baby ingedaald is? kan dat op 32 weken? en betekent het iets? vorige 2 zwangerschappen is de baby pas ingedaald tijdens de bevalling...

2. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Mijn eerste was ook rond die termijn ingedaald, is keurig blijven zitten tot de inleiding met 40 weken :)

3. annamar

annamar Niet meer actief

Mijn jongens waren rond 32a33 weken ook ingedaald zo zijn ze ook blijven liggen

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik heb dit dus al sinds 31/32 weken en beeb is totaal niet ingedaald zelfs op een echo met 35 weken niet.
    Stond op het formulier zelfs absoluut niet ingedaald!
    Hopelijk bij jou wel meid

5. Klets

Klets Bekend lid

Nov 20, 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Indaling is mogelijk rond die tijd, bij mij was m'n dochtertje ingedaald bij 31 weken! Ze gaven bij mij aan dat dit niets hoefde te betekenen in de zin dat dan een vroege bevalling zou worden.

6. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

Jul 19, 2013
    248
    1
    0
    OK. Thanks, zal het dan donderdag bij de gyn wel zien :). Intussen geniet ik wel van het beter voelen... 't kan uiteraard nog alle kanten uit...

Share This Page