2 cm ontsluiting en jacuzzi

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinder24, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dank je :( niet fijn als men reageert alsof je een dommerik bent wanneer je je eigen ervaring deelt als mogelijk antwoord op iemands vraag

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het was helemaal niet zo bedoeld, maar je hele verhaal stond er natuurlijk niet bij he ;)

3. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Iedereen ontzettend bedankt voor de reacties!!!!

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik zou er lekker in gaan.. Helemaal omdat het jullie eigen jacuzzi is. Hoeveel vrouwen lopen er wel niet rond met ontsluiting zonder dat ze het weten?

Vk raadde mij zelfs aan lekker een dagje zwembad, bubbelen etc toen ik bijna 41 weken zwanger was. Even lekker ontspannen aldus haar. Maar blijkbaar verschillen de opvattingen toch iets over wel/niet in bad en wel/niet bubbelen als ik het hier zo lees.

5. Inieminie83

Inieminie83 Actief lid

11 jul 2013
    351
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou het gewoon even navragen. Ik wilde graag in bad bevallen en ben daarvoor gaan kijken in het kraam hotel. Daar vertelde ze me dat ik er rekening mee moest houden dat het misschien niet kan i.v.m te langzame ontsluiting. Je moet binnen een x aantal (ben even kwijt hoelang) uur bevallen i.v.m infectiegevaar. Uiteindelijk mocht ik niet in bad en ben ik op bed geƫindigd met wee opwekkers. Mocht niet eens in de douche. Hoop dat het bij de volgende wel mag want lijkt me heel bijzonder.

Deel Deze Pagina