dank je niet fijn als men reageert alsof je een dommerik bent wanneer je je eigen ervaring deelt als mogelijk antwoord op iemands vraag
Ik zou er lekker in gaan.. Helemaal omdat het jullie eigen jacuzzi is. Hoeveel vrouwen lopen er wel niet rond met ontsluiting zonder dat ze het weten? Vk raadde mij zelfs aan lekker een dagje zwembad, bubbelen etc toen ik bijna 41 weken zwanger was. Even lekker ontspannen aldus haar. Maar blijkbaar verschillen de opvattingen toch iets over wel/niet in bad en wel/niet bubbelen als ik het hier zo lees.
Ik zou het gewoon even navragen. Ik wilde graag in bad bevallen en ben daarvoor gaan kijken in het kraam hotel. Daar vertelde ze me dat ik er rekening mee moest houden dat het misschien niet kan i.v.m te langzame ontsluiting. Je moet binnen een x aantal (ben even kwijt hoelang) uur bevallen i.v.m infectiegevaar. Uiteindelijk mocht ik niet in bad en ben ik op bed geƫindigd met wee opwekkers. Mocht niet eens in de douche. Hoop dat het bij de volgende wel mag want lijkt me heel bijzonder.