wie heeft raad!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naampje, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    Sinds vannacht ontzettende keelpijn zomaar uit het niets!!
    1 keelgat zit zo'n beetje helemaal dicht endoet zoo zeer met slikken!

nu is mijn vraag.. hebben jullie advies over dingen die je mag gebruiken en wat niet?

bijvoorbeeld: hoestdrank, groentjes , antiflu en trachitol?

alvast super bedankt voor jullie advies!

liefs naampje

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Je mag vicks blue in ieder geval, Anti flu weet ik niet zeker, de blauwe en groene wel denk ik.. de rode kan wellicht zoethout in zitten.

Goed kijken op verpakkingen wat er in zit, alles wat met drop te maken heeft of waar zoetstoffen inzitten (aspartaam, sacharide etc) kan je beter laten staan.

Paracetamol mag je wel, maar niet meer als 1000 mg
    Oh en stoppen met roken ;) maar dat was je al van plan :p hihi
    Verder kanje het beste even overleggen met je huisarts of verloskundige wat je wel en niet mag slikken.

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Heb je ook koorts? Wellicht heb je keelontsteking?
    Ik zou eventjes bellen met de assistente van de huisarts en zij kan je dan wel verder helpen.
    Als je wil weten wat je wel en niet mag hebben, kun je ook contact opnemen met de apotheek, hier op het forum kun je nog wel eens wisselende adviezen krijgen wat dit betreft.

Succes!!

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Bij mij helpt tonsiotreen altijd heel goed, das homeopathisch, pilletjes. Durf niet te zeggen of dat mag met zw schap, maar dat is volgens mij meestal wel het geval met homeopathische middelen!

5. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    haha ja stoppen met roken was ik al mee bezig... maar t waren er maar 4 in de week hoor( ja weet t blijft roken ) maar rookte dus niet eens elke dag!! ;)

ik zal ff de aphotheel om raad vragen inderdaad... thx voor de snelle reacties!

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    naampje, om even in te gaan op het advies van Yotsuba: je kan gerust een dropje nemen hoor. En een beetje zoethout kan ook geen kwaad. Alleen moet je het gebruiken met mate ivm bloeddruk.

verder sluit ik me aan bij Mamamarije

7. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    hai ik had er ook heel erg last van van de week en heb me vk gebeld en een anta flu kan geen kwaad en heb nu nergens geen last meer van

8. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Klopt ;) was dat vergeten er bij te zeggen

Deel Deze Pagina