Lastig hoor.. vooral omdat je niet weet hoe lang het nog gaat duren.. gaan ze dan nog een keer strippen deze week als er nu niets komt?
geen idee eigenlijk heb t gister wel gevraag maar 2 dagen achterelkaar had geen nut . moet woe nog naar de vk vraag t dan wel ff
de pijn word steeds erger weer tis haast niet te doen , word er misselijk van:x word er moedeloos van onderhand na 4 dagen
heb nu om de 3 min flinke steken/weeen en mooi een min tot anderhalve min . als ik ga liggen NIKS:x:x
nee nog niks geboren , heb gister nacht in t zh geslapen of ja dat was de bedoeling met medicatie maar die werkte niet dus heel de nacht wakker gelegen , vanacht ook een rot nacht gehad maar vandaag bij de accapunctuur geweest hopen dat t een beetje helpt en dat ik wat meer rust krijg
heb nu wel een drukkend gevoel in me onderrug en een weeeig gevoel in mn onderbuik eerst waren t van die hele felle steken dat ik geen lucht meer kreeg
Balen zeg! Kunnen ze niet inleiden in het zks? Hoop echt dat je kleine snel geboren wordt. Dit is toch niet om vol te houden zo?
t is ook niet om vol te houden maar inleiden doen ze echt niet voor de 40 weken want de baby is prima in orde !!!
Meid, ik heb ff je verhaal gelezen en wat vervelend is het zo op deze manier hè?! Hoop dat de kleine snel komt sterkte!
Hopen dat hij/zij dan echt snel wil komen. En ook al heeft de baby het nog goed, moeders moet toch ook energie hebben voor de bevalling. Je hebt ook nog een ander kindje rondlopen die aandacht nodig heeft. Kan me hier echt een beetje boos over maken. Je bent 39.1 wkn zwanger, het is niet voor niks dat de kleine tussen 37-42 wkn mag komen. Prima tijd om nu te komen, toch?! BIG HUG
Ik dacht kom nog even kijken hoe het hier gaat in de hoop dat je inmiddels bevallen bent,Jeetje zeg dit is echt vervelend voor je! Succes!
tjah moet vandaag naar de vk maar kan bijna niks meer ik had ze gebeld om te vragen of ze t hier wilde doen maar da was allemaal moeilijk bla bla bla . gister opzich een redelijke dag gehad maar savonds verging ik weer van de pijn kon niet meer op mn benen staan alsof ik verlamd was zeg maar .... ben beniuewd wat ze daar van zullen zeggen ..
tsjee.. ik dacht ff kijken wanneer je bevallen bent... maar nog niet zie ik, waardeloos joh, maar ja er is idd niks aan te doen... ff gewoon uit nieuwsgierigheid van mij ( mijn eerste bevalling is heeeel snel gegaan en mijn vk zegt dat de 2e meestal nog sneller is) duurde jou eerste bevalling ook zo lang?? ( heb niet alles gelezen dus misschien gemist dat je dit al hebt geschreven ergens binnen dit topic) nou, heel veel sterkte in ieder geval meid! ik blijf je wel ff in de gaten houden, ben benieuwd... ps wil je gewoon thuis bevallen?? groetjes riniti
bij de eerste kreeg ik gewoon weeen en dat zette gelijk door dat was om 1.00 snachts en om half 9 was ze er dus das redelijk snel . wat ik nu heb is allemaal voorwerk dus ...