net bij de vk geweest en ze kunnen niks voor me doen ze gaan t pas inleiden als ik 42 weken ben , fijn 3 weken zo nog lopen dus , mits t uitzichzelf komt
nou zeg, da's echt balen, succes dan maar.... joh wie weet zet het dalijk ineens door, ik hoop het in ieder geval voor je!
dat hoop ik ook , zit er zo doorheen , dadelijk hou ik er nog een depressie of iets aan over , ben ik nog verder van huis
wat balen voor je! ik loop ook met pijntjes hier en daar en gynaecoloog begon gelijk over inleiden as maandag. ik heb het afgewimpeld omdat ik liever natuurlijk beval. vreemd dat ze jou dan zo laten lopen
ze zeggen als alles goed is met de baby dan is t goed naar de moeder kijken ze niet , maarja we wachten wel weer . en natuurlijk inleiden is niet zomaar iets zal wel heel heftig zijn maar loop al 2 weken met zo veel pijn das ook heftig , dus jah .als ik de keus krijg moet ik er miss toch wel ff over na denken
lees net op internet heb t ff gegoogled . dat inleiden t zelfde gaat als een gewone natuurlijke bevalling ...
nou heb t helemaal klaar gemaakt vanmiddag . enorm veel buikpijn weer en ook nog me dochtertje aan t huilen gemaakt . ben zelf ook in een enorme huilbui beland en heb me vriend gebeld . vandaag is mijn moeder hier morgen blijft mijn vriend thuis. hij moet nu al zn dagen opgeven voor mij nu blijft er niks meer over voor na de bevallig . ooohhh wat voel ik me klote zeg
wat een ellende zeg! heb je wel iets om goed te slapen? als je goed uitgerust bent scheelt het een hoop.
Hallo, ik lees je topic al een tijdje mee, mss nieuwe aspraak maken bij de verloskundige en je laten doorsturen naar de gyn. Niet omdat hun dat wilen maar jij dat wil. Bellen en aangeven dat het echt niet meer gaat zo! Depressie hou je er niet zomaar aan over, maar is inderdaad wel een risico. Je bent gewoon op en moe, je moet ook nog kunnen bevallen. Heb het helaas zelf meegemaakt bij mijn eerste en dat eindigde idd in een depressie. Heb er bij de tweede extra voor gewaakt en dan werken ze wel wat meer mee vanwege voorgeschiedenis. Ik vind het nog steeds raar dat ze geen signalen oppikken dat het voor moeders te moeilijk wordt. Hoe vermoeider jij bent wordt het volgens mij ook moeilijker voor je lichaam alles in gang te kunnen zeten. Ga anders ook naar de huisarts en stort je verhaal over hem/haar uit, ale beetjes helpen, hoe meer mensen zien dat het echt niet meer gaat des te meer druk je kan uitoefenen op de verloskundige om je door te verwijzen. En de gyn. oner drul zetten. Zoek op internet naar signalen over depressie zwangerschap en zet die op papier. IK geloof dat je al wel bij de gyn. bent geweest maar nog eens heen gaan heeft mss wel effect. Veel sterkte!
heb net uit pure wanhoop nog een voetreflex vrouwtje gebeld daar kon ik gelukkig meteen terecht , hopen dat t verlichting geeft en dat t miss wel de bev in werkiing steld
heb ook frambozenbladthee mee gekregen , normaal moet je daar vanaf week 37 mee beginnen met2a3 kopjes maar moest voor vanavond al proberen 1 liter te drinken . ben benieuwd wat t doet t stimuleert de bm zei ze
Oh, wat een verhaal weer zeg! Ik vind eerlijk gezegd dat je wel een beetje een vreemde vk hebt. Ze doet echt weinig voor je. Niet vervelend bedoeld verder, maar het gaat toch niet alleen om de baby? Jij moet toch ook je eigen goed genoeg voelen om je door die bevalling heen te worstelen?? Hoeveel moet je lichaam nog aangeven dat het zo niet gaat? Nou, ik hoop voor je dat de voetreflex behandeling en de thee helpen en dat je bevalling snel mag beginnen.
tjah ze zei letterlijk t gaat om de baby en niet om jou comfort . ze zal t vast niet lullig bedoelen maar jah . toen ze me bloeddruk mete was die te hoog en ineens dacht ik yes dan kunnen ze me mooi helpen maar t kwam door t praten tis erg dat je dat dan graag wilt . daarna nog es gemeten toen was ie goed 85/ nog wat
VInd het echt een rare reactie, 't gaat om de baby en niet om jou comfort. Maar goed, ik kan er lang en breed over uitwijden, feit blijft dat de baby er niet sneller door komt. Mss moet je proberen om zo ontspannen mogelijk te zijn. Ik heb weleens gehoord dat als je gespannen/gestresst bent de bevalling helemaal niet op gang wil komen. Ik vind het ook zwaar, hoor. Heb nog een kleine van net 2 rondlopen, maar die slaapt gelukkig 's middags nog 2 uurtjes zodat ik ook kan slapen. Slaapt jou eerste nog overdag?
sind een week dus niet , leg ze wel op bed maar ze slaapt niet . wel gaat ze savonds dan om 7 uur naar bed en hebben we vroeg rust ......
Wat vreemd dat ze niet inleiden. Ik was bij de gyn en ik voelde me ook niet goed. En vroeg of ik niet mocht worden ingeleid. Hij zei toen jahoor maak maar een afspraak wel pas na de 38 weken. Ik had de afspraak staan en een paar dagen later kwam mijn zoontje toch uit zichzelf. Als de moeder zich niet goed meer voelt dan voelt het kindje dat ook dus of dat nou zoveel comfort is?!?! en buiten dat je kindje is nu rijp genoeg, je bent al ruim 39 weken..
as maandag moet ik weer naar de vk dus ik wacht t weekend af en als ik daar ben ga ik gewoon zeggen dat ik naar de gyn wil om daar mn opties te bespreken
Herkenbaar allemaal hoor! We lopen gelijk zie ik en de kleine mag van mij ook wel komen. Maar ben het wel met je vk eens, de kleine gaat toch voor de mama, hoe kl*te je je ook voelt (er zijn uitzonderingen natuurlijk) Als de baby er nog niet klaar voor is komt hij ook niet, zo denk ik dan maar. Stel dat je wel wordt ingeleid, gestript oid en het lukt of vlot allemaal niet. Vacuumpomp of what ever er allemaal bij lijkt mij ook niet fijn voor het kindje en vooral als het niet nodig is geweest. En misschien heeft je kindje daardoor een erg slechte start en huilt veel en dat wil je toch liever ook niet? Nu is dit misschien wat overdreven en het gaat ook niet altijd zo maar hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel. Het zijn echt de laatste zware loodjes maar denk straks maar dat je in de kraamweek even helemaal niets hoeft; je lekker laten verwennen Daar denk ik dan altijd even aan als ik er even doorheen zit. Sterkte meid!!!
Ik had op een dinsdag 2cm ontsluiting en op vrijdag om 11 uur was ik mama met 40+5. Dus 3 dagen later haha, met een weeenstorm.