Even een vraagje: Ik ben vandaag op controle geweest in het ziekenhuis en nu blijkt dat ik "al" 2/3 cm ontsluiting heb. Super blij natuurlijk, nog maar 7/8 cm te gaan . Hebben de voorweeën toch zijn nut gehad. Maar nu vroeg ik mij af. Is het nog veilig om te vrijen? Ik lees dat je enkel niet meer mag vrijen als je vliezen zijn gebroken, dus ik vermoed dat het geen kwaad kan. Maar ik wou het toch voor de zekerheid hier nog eens eventjes vragen . En bij wie kwam de bevalling op gang na het vrijen als je al ontsluiting bleek te hebben? Van ons hoeft ons meisje nog niet vandaag te komen, maar het is natuurlijk altijd welkom . Vorige keer na het vrijen (39w) kreeg ik er alleen zeer heftige voorweeën en harde buiken van, die wss voor die 2/3 cm hebben gezorgd .
ja hoor, dat mag gewoon. hier al geprobeerd om het zo op gang te brengen, maar inderdaad een hoop buikpijn ervan gehad. ik loop al 2 week met 1 cm ontsluiting. ook heb ik al weken lang voorweeen maar het gaat nog niet verder met de ontsluiting ondanks de hevige buikpijn....
Gisterenavond nog véél last gehad van menstruatiekrampen en pijn die doorstraalde naar mijn onderrug. 's nachts aantal keer harde buiken gehad en nu bij het opstaan zijn de harde buiken nog steeds aanwezig. Ze zijn wel héél goed te verdragen. Begin ook delen van mijn slijmprop te verliezen. Hopelijk zet het door! En anders ben ik benieuwd naar de controle vrijdag, dan hoop ik dat er gewoon weer extra centimeters bij zijn. Scheelt weer een hoop voor als het echte werk dan gaat beginnen .
Inheb ook 2cm ontsluiting gehad van de voorweeen zolang je vliezen nog in takt zijn kan het hoor en hier heeft seks geen enkele nut gehad ons jongetje is met 39,4 geboren Hopen dat het doorzet! Heel veel succes
spannend Shaantje! hier ook veel last van zeurende menstruatiekrampen. eigenlijk aan 1 stuk door met nu en dan een flinke verergering. sinds gisteren stralen deze krampen ook door naar mijn rug. dat heb ik niet eerder gehad, terwijl ik al weken lang voorweeen heb. gisteren ben ik volgens mij ook een stukje slijmprop verloren. wat helder doorzichtig rekbaar en dik slijm. ik hoop dat ik maandag ook wat meer ontsluitng heb, dan kan ik eindelijk ingeleid worden. tenzij ze zelf besluit om te kome natuurlijk hihi.
Roeska; Word het bij jou ook spannend ! Hopelijk gebeurd het nog spontaan en hoef je niet ingeleid te worden!