Hoi, zoals de titel al zegt het is nu dus echt voorbij! We gaan nu definitief door voor IVF/ICSI! Gisteravond kwamen, zoals ik al eerder vermoedde, toch de aanzetten en maakten een einde aan onze droom om toch uit de MMM te kunnen blijven! Nu gaat er komen waar ik al een tijdje bang voor ben, maar ik heb (bijna)alles over voor nog een klein wonder! Dus....WE GAAN ERVOOR! 26 januari a.s. uitgangsecho om 13.50u. Meiden wens jullie heel veel suc6 met zwanger worden! Ik blijf voor ons duimen! Groetjes Marjo
Wat jammer meid. Maar het is niet het einde van de wereld. De kans dat je zwanger raakt bestaat zeker nog. Veel succes!
Marjo, heel erg veel succes. Ik hoop voor je dat alles heel erg meevalt en je zult zeggen dat je voor niets zo'n angst heb gehad en dat je natuurlijk heel erg snel zwanger mag zijn
Hey meid, wat balen voor je, gelukkig is het echt niet het einde van de wereld, alhoewel leuk anders is natuurlijk.... ik wens jou (en alle anderen in de MMM) heel veel sterkte en ik voel aan mijn water (helaas geen vruchtwater) dat het een zeer vruchtbaar jaar mag gaan worden. Ik ga ook zeker voor jou duimen lieve Marjo! Liefs en een dikke knuffel, Fem
Lieve Marjo, het spijt me.... toch heb ik een goed gevoel dat het heel snel zal lukken bij jou om opnieuw mama te worden! Ik gun je het zoooo! Ik wens je veel sterkte met spuijten en alles en ik ben altijd hier als je me nodig hebt. veel liefs Luisa PS.: hier gaan ze ook komen hoor
@ Bedankt meiden voor jullie lieve bemoedigende woorden en jullie medeleven! Jullie zijn kanjers! Blijf ook voor jullie duimen hoor! Suc6! Groetjes Marjo
Heeeeeeel veel suc6 meid! Dat het nu maar snel mag gebeuren voor jullie! Op naar jullie wondertje in 2007!
Je hebt deze weer dubbel gepost. Ook bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik doe hier een slotje op. Elmo