2 cyclussen of 1?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by LadyIngrid, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Hoi,

Normaal gesproken heb ik een vrij regelmatige cyclus. (zie banner) De laatste maanden krijg ik steeds een minder lange periode van menstrueren (2-3 dagen) en erg weinig (en ook niet veel bloed, meer bruin). Ik vraag me af of dit wel als menstruatie geteld kan worden.
    Vandaag zit ik op dag 20 van mijn cyclus (als mijn laatste mens. als ongesteld zijn mag rekenen) en heb ik last van roze afscheiding. Plakkerige afscheiding, dus niet echt in 'bloed-vorm'. Ook heb ik opkomende ongi-pijn, zeurderig.
    Zou ik nu 1 lange cyclus hebben waarbij ik tussendoor ongipijn en wat bloeding heb gehad of toch twee cyclussen?
    En geld deze rode afscheiding nu als ongi of niet?

Groetjes Ingrid

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi ingrid,

Dat is ook voor mij heel lastig te zeggen. Omdat het al een tijdje regelmatig was en nu ineens anders zou ik toch even langs de huisarts gaan om het voor te leggen.
    Heb je al een test gedaan toevallig? soms kan je de eerste maanden rond je normale menstruatie toch nog wat bloedverleis hebben,

Imke

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Hoi,

Ik heb de doktersassistente gevraagd, maar die kon me er geen antwoord op geven. Die wist het niet...
    Ik heb voordat ik op vakantie ging nog een test laten doen bij de ha, maar was niet zwanger, maar had wel een blaasontsteking:p

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Hoi Imie,

Ik heb de doktersassistent er vandaag over gebeld. Die zegt dat het kan dat ik nu een onregelmatigere cyclus krijg ivm met stoppen van de pil. (ben er al negen maanden vanaf) Morgen wordt ik hierover terug gebeld door de huisarts, hopelijk kan hij me iets meer vertellen. Vind het in ieder geval heel vervelend.

Liefs Ingrid

Share This Page