Clear Blue blijft op 1-2 weken staan

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Linde84, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linde84

Linde84 Lid

9 jun 2014
    28
    21
    3
    NULL
    NULL
    Hoi,

Even een vraagje. Mijn Clear Blue test met indicator blijft op 1-2 weken staan (nu al 1,5 week) terwijl mijn andere testjes (met een streepje) mooi oplopen. Hebben jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

2. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Er zijn meerdere potentiele oorzaken. Ik denk dat de kans het grootst is dat de testen gewoon niet perfect werken, aangezien je ander testen wel mooi donkerder woren. Hoeveel cbs heb je gedaan en hoeveel dpo zit je nu? Er is natuurlijk ook altijd een kleine kans dat het wel mis is, maar nogmaals als je andere testen echt mooi oplopen dan zou ik me hier niet direct zorgen over maken. Misschien over een week er nog een cb tegen aan gooien. Jammer dat ze zo duur zijn. Succes!

3. Linde84

Linde84 Lid

9 jun 2014
    28
    21
    3
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Ik weet niet op hoeveel DPO ik nu zit (direct na pil zwanger geworden). De eerste CB deed ik op maandag 22 juni en nu vandaag weer eentje. Had verwacht dat ie wel zou verspringen maar helaas niet. Ik zal een foto plaatsten van de testjes met streepje

4. Linde84

Linde84 Lid

9 jun 2014
    28
    21
    3
    NULL
    NULL
    Dit zijn de testjes..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,7 KB
      Weergaven:
      93
  5. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar dat was bij mij eind maart geen goed teken. De test bleef toen ook op 1-2 weken staan en daarna echt een miskraam gehad. Ik hoop dat het voor jou anders is.....

6. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    De testjes lopen mooi op zou kunnen dat die clear blue niet juist werkt.
    Het laatste testje is een hele duidelijke dus zou je geen zorgen maken en voor je eigen rust over een week of 2 wekeb nog.is testen met zo'n clear blue
    Ik zeg gefeliciteerd hartstikke zwanger!!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    er zijn erbij dat ze bij sommige nooit naar 2-3 gaan dus maak je niet gelijk ongerust hoor!

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Je testen lopen mooi op, dus ik zou me nog niet druk maken! :)

9. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    bij mij is die ook blijven hangen op 2-3 terwijl die al 3+ zou moeten zijn. mischien ben je gewoon wat minder ver of maak je langzaam hcg aan !
    Wanneer heb je je eerste echo ?

Deel Deze Pagina