uitnodigingen 1ste verjaardag.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hebben jullie die zelf gemaakt en waar? en wat had je er op gezet?

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik had ze gemaakt via de HEMA.

Voorop een foto van de eerste dag, aan de binnenkant een foto van toen hij bijna 1 jaar was. Dan gewoon een tekstje vanuit Lucas geschreven waarin we de gasten uitnodigden voor zijn verjaardag. Wel een relatief precieze tijd aangegeven waarin ze welkom waren (tussen 11 en 3), zodat zijn slaapjes iig niet verstoord werden en het voor Lucas ook leuk bleef.

3. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi!

Ik ben zelf alweer aan het nadenken voor de uitnodigingen voor de 2e verjaardag van mijn zoontje ;). Maar vorig jaar heb de uitnodigingen voor een deel zelf gemaakt. Ik heb van die uitnodigingen van Woezel en Pip gekocht, maar omdat ik hem toch wat persoonlijker wilde maken hebben we er een foto van mijn zoontje ingeplakt. Verder inderdaad een tijd aangegeven waarin de visite welkom was. Gewoon omdat het best vermoeiend is zo'n verjaardag voor zo'n kleintje. Daarnaast heb ik er ook de link www.lijstje.nl op gezet. Hier maak ik regelmatig verlanglijstjes, erg praktisch.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Mariska

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik wilde het ook via de hema doen en idd op de voorkant een foto van de eerste dag en de achterkant van nu, maar dat kreeg ik niet voor elkaar de foto op de achterkant! straks nog een keer proberen, ik wil idd ook een vaste tijd er op zetten zodat het gewoon leuk blijft voor hem. we nodidigen ook alleen familie uit, dan is het druk genoeg.

ik ga een lijstje maken op lijstje.nl goeie tip! geen idee wat ik voor hem moet vragen eigenlijk.

5. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ik heb toevallig de kaarten vrijdag besteld en hoop dat ze vandaag of morgen binnen komen.
    Ik heb ze gemaakt via Fotokaarten - De mooiste kaarten met je eigen foto
    Foto van de kleine op de voorkant en aan de achterkant de tekst met een kleine foto.

Succes.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

poobies

Op de kaart (groot vierkant, gelamineerd) staat op de voorkant een grote 1. De kleuren zijn paars, roze en oranje. Met ronde vlakken. Geen foto (daar hou ik zelf niet zo van)

Op de achterkant:

Op vrijdag 6 mei wordt Pom één jaar!
    Wij vieren haar verjaardag 10:00 tot 13:00
    Kom jij ook / komen jullie ook?

RSVP + Adres'

Wij nodigen maar weinig mensen uit en spreken deze mensen zeer regelmatig en hebben met hen besproken wat leuk is om te krijgen / geven.

7. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij de oudste hebben we zelf een uitnodiging gemaakt in de vorm van een 1 met daarop foto's van allerlei eerste keren (zwemmen, staan, fietsen etc)
    ERop stond datum, tijd en plaats van het feestje
    Geen lijstje gemaakt.

Voor E moet ik m nog maken, maar denk dat ik het mezelf gemakkelijker ga maken een een uitnodiging online maak zonder foto, en als tekst ook datum, tijd en plaats.
    Voor haar heb ik nog geen 'verlanglijstje'.

Deel Deze Pagina