die buikgriep is harstikke besmettelijk. ik denk je collega's daar geen zin in hebben. Als ik een collega met buikgriep zou hebben zou ik hem lekker weer naar huis sturen. En tegen diarree en misselijkheid helpt paracetamol echt niet hoor. O ja. ik had eens een gesprek met iemand voor een psych . onderzoek die misselijk was en dacht dat het wel ging. Moest spontaan spugen en ik moest de asbak en de prullebak onder het bureau vandaan grissen. Niet echt pretig en uiteindelijk moest iemand anders het toch afmaken. Staat me na 15 jaar nog helder voor ogen!
Ik had ook een keer echt heel erge diarree, wwas 's avonds maar ik moest in het begin elke 5 minuten! Haha heb zitten timen, was blij dat ik een half uur niet hoefde! Elke keer rennen, stel je voor dat je op je werk bent en je belandt te laat op de wc! Horror!!
Heb niet alles gelezen hoor, maar ben gister wel aan het werk gegaan. Maar toen ik thuiskwam om 14 uur heb ik tot vanochtend plat gelegen. Geen diaree gehad, maar constant misselijk geweest en zo beroerd. Vanmorgen voor het eerst weer wat gegeten en ben iets minder misselijk!! Bah niks aan 2x achter elkaar ziek zijn.
Goed dat je aan het werk bent geweest , fijn dat diarree weg is. Misselijkheid nu ook weg? zou er niet iets anders aan de hand kunnen zijn? zwanger ? Omdat je zo misselijk bent zeg je . Je moet wel wat proberen te eten hoor .
Zwangerschap is bijna niet mogelijk, we zijn heel voorzichtig. Het is gewoon een buikgriep. Gelukkig nu niet meer zo misselijk als gister. Maar baal alleen dat ik zo erg afval. Ik volg sinds een paar maanden een speciaal dieet ivm endometriose, maar ben al 5 kilo kwijt en hoor constant om me heen dat mensen vinden dat ik er zo slecht uitzie. en met een paar dagen niet eten gaat het ineens wel heel snel.
Stoer dat je toch bent gaan werken. Ik zou het niet gedaan hebben in jouw geval denk ik, als ik voor het werk als 3x met diarree op de wc had gezeten en ook nog eens hartstikke misselijk zou zijn. Vooral van misselijkheid, weet ik sinds ik zwanger ben , kun je echt heel erg beroerd voelen, zelfs zonder dat je overgeeft.
Nou ik had ook niks gegeten op het werk, en wat ik at kwam er telkens bijna weer uit. Maar werd pas echt misselijk toen ik thuiskwam.
Zo zeg wat een felle reacties. Ik zou het logisch vinden als iemand met diarree niet naar het werk gaat. Als ik diarree heb heb ik zulke enorme krampen dat ik badend in het zweet op de wc zit. En dan maar gewoon werken?
Was jij niet degene die laatst het topic hebt geopend "wat vinden jullie? Mag je zomaar alles zeggen wat je denkt?"