Zit er doorheen....

Discussie in 'De bevalling' gestart door warhoofd, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Hej allemaal,

Ik ben morgen 36 wk en zit er compleet doorheen. Lichamelijk qua BI en niks meer kunnen, dikke spatader bij de uitgang en de weinige hoeveelheid slaap... En geestelijk vind ik het moeilijk op met mn lichamelijke toestand om te gaan ( afhankelijk van anderen) en ook nog proberen leuk te doen tegen mn 2 lieve meisjes....

Waarschijnlijk wordt ik over 2 wk al ingeleid wegens bi, maar dat duurt zo lang voor mn gevoel! Ik ben normaal heel posi persoon maar trek het echt niet meer....

Weet niet waarom ik dit typ maar moest het even kwijt!

Xxx

2. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ah meid toch. Kan me voorstellen dat het dan lijkt alsof die twee weken nog heel lang zullen duren! Als je je lichamelijk zo beroerd voelt, en dan ook nog twee kleintjes hebt rondlopen lijkt het me niet gemakkelijk. Sterkte nog even met de laatste loodjes :) en voor je het weet kan je genieten van je kleine!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Meid, ik kan me echt heel goed voorstellen hoe je je voelt. Om dezelfde redenen (plus 2 ontstoken armen door vocht vasthouden), wordt ik over 2 weken ook ingeleid...

Klagen mag best hoor!

4. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik snap precies hoe je jezelf voelt!
    ik zat er ook helemaal doorheen, en had ook al 2 kindjes rondlopen (2008) en (2010) en ik had bij vochtvasthouden,bekken klachten,regelmatig hoge bloeddruk, en zwangerschapssuiker waarbij ik insuline moest spuiten.

zat er ook echt helemaal doorheen! Daarom hebben ze mij ook vrij snel ingeleid, maar de kleine was er ook gewoon klaar voor, achteraf was het maar goed dat ik wat eerder bevallen was, want de placenta was ook al op.

Succes nog even deze laatste 2 weken, kun je de kindjes niet eventueel een paar uurtjes af en toe bij oma,opa, tante, buurvrouw, kennis brengen ? Dat zeiden ze altijd tegen mij, maar was hier helaas geen optie! omdat ik een eind bij iedereen vandaan woon.

5. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Ik herken het wel hoor! Heel veel sterkte met de laatste lootjes!

6. nikita

nikita Lid

22 feb 2006
    48
    1
    0
    mijn dochters verzorgen
    Assendelft
    Het is net alsof ik mijn verhaal lees. Ik heb ook twee meiden van nov 2006 en jul 2009 en flinke bi. Ik ben afgelopen donderdag bij de gyn geweest en te horen gekregen dat ze met 37 weken gaan kijken hoe het aan de binnenkant is en of ik inleidbaar ben. Zo ja gaan we een datum plannen. Ik hoop zo dat het kan want zit er ook erg doorheen. Had niet verwacht dat deze zwangerschap zo zwaar zou zijn.

Ik wens je succes met de twee weken afwachten. Ik weet hoe zwaar je het heb.

Liefs

Deel Deze Pagina