sorry voor het onsmakelijke verhaal maar ik vind het zo apart.. gisterenmorgen sta ik op en voel vrijwel meteen dat ik moet rennen naar de wc, het kwam er al uit. was net niet op tijd diarree. waterdun met slijm. ik heb zelden tot nooit diarree. alleen met flinke buikgriep iets maar bij mij is het altijd kotserij. daarna nog een paar x op de wc gezeten. buikkrampen, diarree en klaar. soms iets vaster ertussen. heb me ziek gemeld want zag het niet zitten om 45 min in de auto te zitten en vervolgens nog met de diarree aanvallen te moeten werken. dus, mezelf ziek gemeld. vanaf 9 uur geen last meer gehad van diarree gewoon kunnen eten, heel in de verte een beetje vaag gevoel in mn buik maar verder niks aan de hand. vanmorgen word ik wakker, weinig aan de hand en hoppa, weer hetzelfde verhaal. dit keer een paar x ook met een bakje op mn schoot gezeten omdat ik tegen het overgeven aan zat. tussen de diarree buien door de kids aangekleed en naar school gebracht. gelukkig net op tijd, thuis uit de auto gesprongen en zat net op tijd op de wc en nu, nu is het weer verdwenen ik snap er werkelijk niks van. heb alleen een licht vreemd gevoel in mn buik en een licht zweverig gevoel in mn hoofd. en af en toe koude rillingen. zou eigenlijk weer gaan werken maar heb me vanmorgen vroeg ziek gemeld. (werk in de zorg dus geen goede combi met diarree en kotspartijen) iemand hier ervaring mee? toch een virus?
denk idd een virusje.. mijn dochter heeft het ook wel eens dat ze eigenlijk alleen smorgens ziek is. de rest van de dag is er dan niks aan de hand ze kan dan gewoon eten en drinken en wil ook wel spelen en zo. ze voelt zich dan niet heel fit maar wel fit genoeg om de rest van de dag vrolijk door te komen..
oudste zoontje heeft ook zitten sukkelen met die klachten, dec ook gehad,...ging t een paar maanden goed... toen weer afgelopen maand.. toch maar is naar de ha. Heeft t woord virus of griep niet genoemt, want daar word je vaak mee afgescheept. Toen een antibiotica kuur gehad. was voor bacteriele infectie. .. was er weer vanaf..nu weer flink aan t hoesten... sjonge jonge.. denk toich dat het weer ook een rol mee speelt, ene dag je je jas aan , andere dag loop je zonder... en ook op school natuurlijk, een bron van bacterien... hoop dat tie er snel vanaf is..jongste ook weer flink aan het hoesten..
Ik heb een tijd terug zoiets gehad. Bleek toen een bacterie bij me te dragen van het eten van bedorven voedsel ( geen idee wat het was wat ik had gegegeten) te zijn. Kreeg toen antibiotica en binnen 2 dagen was het al weg
ik heb nu echt nergens last meer van. voel me nu een beetje schuldig naar mn werk toe. maar ja, werk met vatbare en oudere mensen dus ook niet slim om dan te gaan werken. buiten het feit dat het niet bepaald handig is met diarree op de snelweg of tijdens een wasbeurt